Turistpris hos ANA intra-Japan

Bra gjort! ;)
Ja, bra SAS landet før skjema. Var optimist og hadde skrevet ut ruter fra 09:15. Hadde med navn og nummer på togene og valgte å legge de 2 togbyttene på stasjoner med enklest sporbytte. At jeg hadde alt planlagt og nedskrevet gjorde det veldig raskt å få gjort setereservasjonene for togene.

Tror jeg var dagens raskeste utlending på det servicekontoret. Backpackerne som stod der og klødde seg i hodet skjønte antagelig ikke helt hva det var som føyk forbi dem. :cool:

Nå har nylig både Jetstar og AirAsia etablert seg i Japan. Finner innenriksbilletter fra NRT til mye mer "logiske" priser med dem enn de tradisjonelle. Stort sett rimeligere enn Shinkansen på samme strekning (til tross for at man må komme seg til NRT) - sannsynligvis også raskere hvis man skal langt. Til Okinawa og Hokkaido er dessuten ikke Shinkansen et alternativ. For itineraries med flere stopp er Japan Rail Pass så klart uslåelig.

LCH, hjertlig tusen takk for tipset. Holdt på å gå banans på ANA sine sider, utrolig vanskelige å navigere. Linken din reddet meg, thanks - lifesaver!

Bump! Jeg prøvde å søke etter "Experience Japan" billetter hos ANA i januar 2017, men uten hell. Vet dere hvor lenge før de legger ut slike billetter, og er det batchvis? Noen tips?

Bump! Jeg prøvde å søke etter "Experience Japan" billetter hos ANA i januar 2017, men uten hell. Vet dere hvor lenge før de legger ut slike billetter, og er det batchvis? Noen tips?

Batchvis, ca. 4 mnd i forveien. Nå kan man bestille ut oktober 2016. Gjelder bare å ha is i magen. Har selv brukt det flere ganger de siste årene [emoji4]

Back