Aleksander Maaland
ScanFlyer Silver
I går var jeg og Petter (cno324) på tur til OSL fra SVG.
Vi så ikke mer enn en spotter denne dagen,da resten av osl folka var nede på Kjeller
Vi fikk oss mange overaskelser, å timingen til Tom er ekstrem!
Jeg vil også si Tusen takk til Tom(master_tom) som tok oss med på biltur til 19L for å ta bilde av noen avganger og deretter turen bort til Vollen. Å så ned for å se på bussrutene å til vollen igjen, takk tom:nor
Vi hadde så å si sol hele dagen.
Det var en veldig kjekk tur å vi gleder oss til neste gang som blir tidlig i JULI*. Håper mer folk vil henge seg på da
Nok snakk, here komemr godbitene med tekst på noen!
Dagen startet da jeg våknet kl 5 av meg selv!:O
Vi var ute på SVG i halv 8 tiden
Litt uklart da det er igjennom en bil rute i fart.
Om bord i KKF som skulle ta oss til OSL.
Bare såvidt!
Første bildet av spottingen. Begge 757ene fra USA.
Det burde ikke være lov
!
Nax.
Og avgårde
737? Javell, snart 757
!
Etter en 10 minutter(?) så tusket vi de 2-3 minuttene ekstra rundt radaren og til bilen før vi kjørte over til vollen
Første som kom.
Fortsettelse om 3 min.
Vi så ikke mer enn en spotter denne dagen,da resten av osl folka var nede på Kjeller

Vi fikk oss mange overaskelser, å timingen til Tom er ekstrem!

Jeg vil også si Tusen takk til Tom(master_tom) som tok oss med på biltur til 19L for å ta bilde av noen avganger og deretter turen bort til Vollen. Å så ned for å se på bussrutene å til vollen igjen, takk tom:nor
Vi hadde så å si sol hele dagen.
Det var en veldig kjekk tur å vi gleder oss til neste gang som blir tidlig i JULI*. Håper mer folk vil henge seg på da

Nok snakk, here komemr godbitene med tekst på noen!
Dagen startet da jeg våknet kl 5 av meg selv!:O
Vi var ute på SVG i halv 8 tiden

Etter en 10 minutter(?) så tusket vi de 2-3 minuttene ekstra rundt radaren og til bilen før vi kjørte over til vollen

Fortsettelse om 3 min.
Last edited: