Tullenavn blir oppropt på LHR

Someone

Moderator
Medlem
Tullenavn blir oppropt på LHR

LINK

Konseptet:

Two guys have wasted their time at airports, in this case, London’s Heathrow, by writing down strange names and asking the airport Information Center to locate these people by calling out their names on the airport’s PA system. These guys would then hang out beneath the speakers and record the results.

He he litt barnslig men jeg ler fortsatt

Re: Tullenavn blir oppropt på LHR

Noen som er med på en liknende spøk på Gardermoen? Forslag? Kanskje litt lettere på engelsk.

Jeg hadde en gang noen 'uskyldige' norske navn som kunne høres 'interessante' ut over pa, men vet ikke om jeg finner de nå.

Samme her, vi var noen kolleger som lekte litt med tanken for noen år siden, men det ble med det...

Jeg ble med jevne mellomrom forsoekt lurt paa FBU, men klarte stort sett aa gjennomskue det ... :p

Jo, men hør på denne:

Hadde en kollega som het Søraas, han var sent ute et sted i Asia, tror det var Singapore. Ble selvføleglig etterlyst over pa, "Could mr. Sore ass report to gate 51 asap. Og så kom han løpende..........

Vi hadde vel nylig en link til et videoklipp fra Australsk TV hvor to moroklumper booker billetter som Al Kyder og Terry Wrist, og blir paget ved utgangen.

Som jeg sikkert påpekte i den tråden også; Bart's mange prank calls til Moe's i The Simpsons er en gullgruve for de som vil drive med denne type pranks.

Back