Trylletorsdag fra Lillestrøm

Re: Trylletorsdag fra Lillestrøm

Skulle ikke være lett å kjøpe billetter med et ikke US nummer. Jeg får tasta inn det norske mobilnummeret uten feilmelding, men da skal de selvsagt ha en SMS kode som aldri kommer (Ticketmaster det her altså). Så filet jeg først en ticket med Ticketmaster i Italia, ubs de svarte faktisk etter en halvtime om at jeg ikke har en konto der. Oppdaget først etter jeg hadde trykket send. Jaja. Men fikk jo sendt request til Ticketmaster i USA så om de svarer like kjapt så er det håp! Egentlig burde Ticketmaster godta at man har en gyldig konto i et land over hele plattformen. Vil sammenligne det litt som at man må ha en Gmail konto i hvert land man er i.

Last edited:

Du kan ringe også ...

Purchase tickets online 24 hours a day or by phone 1-800-515-2171.

Fikk ordna billetter så da blir det hockeykamp. Ser at det er Nfl kamp i San Francisco området når jeg er tilbake der i helga men med playoffs er prisene høye nok. Da tar jeg nok heller og ser 49ers på puben. Dvs hadde vært gøy å sett live men med startpris fra 500 usd tja.

Billigere med wings og øl da tenker jeg. :)
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:

Merkelig, jeg fikk bare opp via CPH.
Eurowings har også direkteruta DUS-TOS, men ingen flyvninger i April-Mai! Typisk!

Håper den fasen går fort over, datteren hadde aldri så tidlige morgener, men Sohnemann har en ueffen tendens nå som baby med å våkne smørblid alt for tidlig x_x

Fra slutten av mars er også WF et alternativ HAM-BGO-TOS

Back