• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Trylletirsdag!

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Trylletirsdag fra Lillestrøm. Her sitter jeg og har fikset litt mailer før jeg hopper i dusjen og skal inn på bortekontoret en tur. I kveld skal vi ha noe så magisk som sommeravslutning.

Egentlig er det vel "Øl&Produktutvikling" vi kaller det. Men i kveld tror jeg muligens det blir mest av det første og bare vage tanker om det andre.

Det trengs uansett etter 1 år med hjemmekontor.

Ha en strååååålende dag

Hoy morgen fra nydelige Mathopen, Bergen. Ble morraflight til BGO i dag og straks et teams møte før en bedre lunsj her hos opphavet.
Dagen avsluttes med kveldsvakt.
Ha en glitrende flott tirsdag [emoji2]

9cebcb60fefd16c9e237a4d0f167c0e1.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Asker. Her utsettes dagens lille løpetur, i håp om en litt mindre våt opplevelse om en time eller to. Dagens lunsj-av-kjøleskapsrester blir et forsøk på eggs benedict. Får jeg i kveld skal snakke i en mikrofon om fly så får jeg inntil videre forsøke både skaffe og telle cash til min arbeidsgiver. Ha en fin dag

God tirsdag fra hjemmekontoet. Her har det allerede vært en travel dag, med både levering i barnehage, levering på leir og vaksine dose #2 som er satt. Litt stille og rolig kontorering før hele bøtteballetten skal hentes igjen fra 16 og utover.

Lunsjplaner? Tja, kanskje fiskepuddig på rugbrød,

God tirsdag fra det sørlandske!
Etter en litt våt og grå morgen, titter solen igjen frem på bibelbeltet!
Gjemmekontoreringen er i full gang og ungdommen har startet skoleferien. Det betyr fredelige morgener for far.

Ingen øvrige planer for dagen i dag iallefall. Like greit det av og til.

Gudd day!

God ettermiddag fra Sandnessjøen , travle uker i Prosjektet vårt denne sesongen også. Har "klippekort" på strekningen SVG-SSJ med variasjoner. Flott vær her nordpå idag , turistene sørfra har begynt å innta Helgelandskysten som sist sommer. Ha en fin dag.

G’mooorgen! Temmelig vått her i vestsørøst i dag, men solen skal titte frem etter at rushtrafikken er over. Skjønt rushtrafikk og rushtrafikk .. den har ennå ikke returnert til det normale.

Ny arbeidsuke står for døren. Men ikke riktig ennå.

God ettermiddag fra Galemoen

Her startet dagen med tur til Økern og Polestar Delivery Center, et fancy navn på egen garasje hos Bilia. Men veldig greit opplegg og fikk med meg en helt egen Polestar hjem.
Med tanke på det er rimelig mye mer effekt i Duracell'en enn den Franske vognen jeg kommer fra, så kjenner jeg litt ekstra på frykten av å møte UP...

Virkelig synd at jeg skal kjøre til Østfold i ettermiddag og tilbake på jobb en tur på Torsdag....

Jaja, ellers så forsøker en å bli god venner med et japansk bookingssystem. Og litt mangel på logikk....
Vi har hver vår pålogging, men kun en VPN pålogging.... Og Tokyo er veldig strenge på hvor mange sign inn vi kan ha, så da er det kreative løsninger og litt Reodor Felgen oppsett.

S

God kveld fra et vannhull i Bergen sentrum. Følte det var tid for et par øl i dag. Vært alt for mye jobb i det siste, men det roer seg vel snart ned tenker jeg. Ingen flyturer planlagt før langt ut på høsten er rart. Håper verden snart normaliseres igjen!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back