Trygt å booke SAS?

Re: Trygt å booke SAS?

Hvis SAS går konkurs (eller bestemmer seg for å kutte ned en spesifikk rute), og 3 av 6 legs er med SAS. Kan jeg da be om ombooking, eller vil jeg få alt refundert? Er pakkereise med hotell.

Booket 3 reiser med SAS i dag, dette løser seg! :)
Ja, nå er det jo en hel uke til vi igjen får vite om de klarer få aksept for hele planen eller om SAS går konkurs. Både i Danmark og Norge har ansattes foreninger sagt at de ikke apsepterer planen så dette går sikkert bra. Bare å trå til med billettbooking! ;)

Ja, nå er det jo en hel uke til vi igjen får vite om de klarer få aksept for hele planen eller om SAS går konkurs. Både i Danmark og Norge har ansattes foreninger sagt at de ikke apsepterer planen så dette går sikkert bra. Bare å trå til med billettbooking! ;)

Du får tolke det som du vil, men dagens nyheter gir god grunn til optimisme i mine øyne. Ellers er det bare til å bruke kredittkort eller forsikring om man er usikker.

I Norge er det vel bare Wikestad som har sagt at de ikke går med på lønnskutt. Og SHG skal likevel selges, og er vel ikke de som er blitt bett om å gå ned i lønn.

Både kabin og piloter i Norge har gitt uttrukk for at disse kuttene skal de klare....

Har sagt det før og jeg sier det igjen: SAS går aldri konkurs så lenge selskapet er statseid. Skjer bare ikke. Snart valg i Norge også. Når statene omsider blir kvitt aksjene i SAS, kan imidlertid pipen fort få en annen lyd.

Har sagt det før og jeg sier det igjen: SAS går aldri konkurs så lenge selskapet er statseid. Skjer bare ikke. Snart valg i Norge også. Når statene omsider blir kvitt aksjene i SAS, kan imidlertid pipen fort få en annen lyd.

Norge kommer i alle fall ikke til å selge aksjer, med mindre det er til noen som tar over heile røkla. Bare hør på Trond Giske i dag.

Jeg trur det er fornuftig, det man gjør nå er fort med på å gjøre potensielle kjøpere mere interesserte.

Back