TrønderFlyTreff - mai

Jens W

ScanFlyer Crusty
TrønderFlyTreff - mai

Pils & flyprat her om dagen ga mersmak for de oppmøtte, og vi kom frem til at vi burde få til et møte igjen i mai.

Valget falt da på Onsdag 4. mai. Kommer tilbake med klokkeslett og sted når det nærmer seg.

Last edited:
Re: TrønderFlyTreff - mai

Høres artig ut ja.
Status for meg de aktuelle dagene er som følger:

KAN: Onsdag 4/5, Mandag 9/5 og Mandag 16/5

KAN IKKE: Mandag 2/5 og Onsdag 11/5

Alle dager unntatt 16/5 passer for meg pr. idag iallefall. Satser på utepils da....;)

Mja, eg kan vel alle ;) 16. er jo alles ut dag -så det hadde jo vore bra! Kom igjen a' Frode! Bli med! ;)

Vel........la oss ikke ta alt for gitt :p :p

Neida. Du har RBK-logo som avatar. 16. mai er årets "valfarte til Lerkendal-dag".
Tok et bittelite museskritt, og der lå jammen konklusjonen :p

Neida. Du har RBK-logo som avatar. 16. mai er årets "valfarte til Lerkendal-dag".
Tok et bittelite museskritt, og der lå jammen konklusjonen :p

Trodde du ja......mente heller at jeg kanskje kan bli med....:D

Kom på at 9. er jo quizkveld, så da faller den ut for meg. Så da ser det ut til at det er 4. som passer best. Om ikke Frode kan 16. da?

Eg kan bare kanskje stille -er bortreist, men kjem tilbake den 4. Er heimkosten i riktig tid, så stiller eg :)

Kommet fram til noe sted Jens. Tør jeg foreslå "Nabo'n"(Den gode nabo)- masse digg øl :)....

Kommet fram til noe sted Jens. Tør jeg foreslå "Nabo'n"(Den gode nabo)- masse digg øl :)....
Det tør du! Tar du ansvar for å sjekke at de har plass til oss kanskje? ;)

Og vi sier nittenhundre (19:00) denne gangen også da, funker vel ca for de fleste?

Takker for nok et hyggelig treff her i trønderhovedstaden. Vi ble 5 stk , det var zico77,LN-FHU,LTH,VC10 og Cedlind. Diskuterte både flygende og ikke-flygende farkoster,og vi ble enige om å forsøke å treffes ca en gang annenhver måned. Mulig vi satser på at "Den gode nabo" blir vårt stamsted, noe som utvalget av fluidium var med på å bestemme ( mrk dette er litt av utvalget ) :

FlytreffDengodenabo2011.jpg

Under sees fra venstre Cedlind,LTH,VC10 og zico77 (undertegnede er mesterfotograf ;) ) :

FlytreffDengodenabo20112.jpg

Ja dette var artig. Da er det bare å glede seg til neste gang.... :D

Fine greier ja. Ser fram til neste gang, og får satse på at det blir bedre oppmøte. Burde være nok av trøndere (over 18/20) her..

Back