• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Trivelig Tirsdag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hau hau .. Her i Georgia er årets største sportsbegivenhet i gang. Georgia Bulldogs leder 38-7 over noen frosker fra Texas i landsfinalen i college football ved halvtid. Georgia har scoret på alle sine besittelser og er rimelig overlegne.

Velvel, tirsdag betyr tilbake til arbeidslivet. Må alle dårlige forsetter forsvinne ..

God formiddag fra Koh Samui halvannen time frokost er unnagjort, avslappende å sitte å nyte utsikten oh høre lett brus fra bølgene.
Nå blir det et par timer på stranden før utsjekk ved 2-tiden.
Ha en fin fin tirsdag :)

Glad tirsdag fra Ris. Kaffe og forum før hjemmekontoret åpnes om litt. Med jobbehelg i vente er det fri i morgen så en følelse av fredag på en tirsdag er definitivt ikke feil. Gjør tirsdagen best.

God morgen fra Dubai[emoji41] Gjort unna litt sightseeing og shopping, så i dag blir det en tur ut for å sjekke Emiratenes beholdning av strøsand. En Landcruiser er på vei for å plukke oss opp.

Veldig bra middag på Eauzone på Jumeirah i går. Tusen takk til @SudCaravelle for restauranttips. Legger heller ut et bilde av fruen enn meg selv, hun er som regel litt mer fotogen… Ha en strålende tirsdag!
33262ff22bd68ffebc8a12045c2bd331.jpg

God morgen fra kontoret. Nå bør det både jobbes og drikkes espressoer. Blir å kombinere en løpetur i kveld med kjøring til trening for eldstemann før flight 235 skal spilles inn. Ha en fin dag

God morgen, og herlig Tristar!

Her er man på et eldgammelt gods en time unna LHR hvor man nå sko først spise om kapp bacon med kollegaer fra de forskjellige verdensdelene.

Nyt dagen.

God morgen fra Lillestrøm. Her tror jeg faktisk jeg har slått av vekkingen i søvne. Veldig irriterende faktisk, men straks bærer det nå inn til bortekontoret.

Fikk også barbert bort det meste av juleutstillingen i går. Nå må det bare ryddes vekk i kveld.

Ha en super duper dag.

Last edited:
Mårnings fra tåka på Sørlandet!

Her er dagen fylt med møter og det betyr at man egentlig ikke får gjort noe av det man skulle ha gjort....

Makan! Er det rart jeg drikker?

Hau hau .. Her i Georgia er årets største sportsbegivenhet i gang. Georgia Bulldogs leder 38-7 over noen frosker fra Texas i landsfinalen i college football ved halvtid.

Froskene med horn ble ordentlig knust til slutt. Må være ny rekord?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

God ettermiddag fra prærien. Planer om lang dag i dag og da passet det dårlig at noen far bestemt at en ikke skal kunne plukke salat i take away-bokser. Får se om jeg ikke finner noe på Kiwi istedenfor. Skikurs i kveld også må jeg finne ut hvordan jeg skrur av autoordbok/korrektur på iPhone.

God ettermiddag fra Tranby,
Tirsdag og business as usual , over fjellet med semi-red-eye flighten og retur vestover i ettermiddag.
Vinteren ser foreløpig ut til å ta en pause her inne idag. Så gjenstår det å se hvor mye forsinkelser det er med "jernhesten" opp til OSL senere idag etter at "Commandosenteret" i oslo måtte evakueres idag.
Det begynner snart å bli en overraskelse at reiser går på tiden.
Ha en fin dag.

Froskene med horn ble ordentlig knust til slutt. Må være ny rekord?

Sluttspillet er av ny dato, så ja, absolutt. Har ikke sett maken til skrell siden Seahawks knuste Broncos i Superbolla i 2014. Men det er jo en litt annen liga, for å si det sånn ..
Men man tar fotballen ganske alvorlig her i sørøst ..

2 kalde på morran, men solen er oppe og jobber på harde livet med å tine folk, fe og biler.

Sluttspillet er av ny dato, så ja, absolutt. Har ikke sett maken til skrell siden Seahawks knuste Broncos i Superbolla i 2014. Men det er jo en litt annen liga, for å si det sånn ..
Men man tar fotballen ganske alvorlig her i sørøst ..

2 kalde på morran, men solen er oppe og jobber på harde livet med å tine folk, fe og biler.

Hysj på deg, ikke bland inn Broncos i dette!

Gudd dei fra bortekontoret.

Årets første feriedager ble godkjent i dag, og jeg tenkte jeg skulle gi bookingfingeren litt kjapp mosjon før man heiv seg i bilen hjem.

Det resulterte i en fin feilmelding om at bestillingen IKKE kunne bekreftes, og at jeg MÅTTE ringe om jeg ikke hadde mottatt noen mail innen et kvarter. Nå har jeg sittet og hørt på artig ventemusikk og diverse beskjeder om alt jeg kan fikse på internett :rolleyes:

#Bongostyle #Makan

God ettermiddag fra Kongsberg.

Her har dagen gått med til jobbing samt litt trening hos fysioterapeuten. Jeg måtte innom hurtigruten Carglass i morges også. Jeg fikk en steinsprut rett i ruten på vei til Hamar i helgen. Jeg tenkte vel at den kan la seg reparere, men kun et par timer etterpå var hele ruten sprukket så den må byttes. Jeg fikk heldigvis time allerede på mandag så da får jeg gjort dette ganske kjapt.

Back