Trippelsju på Værnes

• Thread starter Thread starter KAB
  • Start date Start date

KAB

Transportfotofil
Trippelsju på Værnes

Tross tidligere besøk av 777 på Værnes, var det først i dag det klaffet med å få tatt bilde av en. Og for en fin dag å forevige et slikt besøk på :cool:

Delta Air Lines Boeing 777-232ER N867DA at ENVA 5. mar. 2012. by flyingkab, on Flickr
Ankomst fra Atlanta.

Delta Air Lines Boeing 777-232ER N867DA at ENVA 5. mar. 2012. by flyingkab, on Flickr
Landing på bane 09.

Etter et par timer i sola var det på tide å flytte rundt på støvet på flyplassen.

Avgang bane 27.

Avgang bane 27.

Re: Trippelsju på Værnes

Ja, for en dag å forevige den flotte maskinen! Bra du tok turen ut for oss.

Herlig!!!
Flott at noen fikk foreviget anledningen. Godt jobba :fly

Fine bilder ja Kjell! Har jo faktisk bilder av den maksina der jeg også! :)

Fine bilder ja Kjell! Har jo faktisk bilder av den maksina der jeg også! :)

Jeg også, men kvaliteten er ikke helt god. Ble vel kanskje 1-2 bilder som ble sånn passe. Men jeg koser meg med andres bilder...:p;):colgate:

Nydelig, absolutt. En skikkelig lekkerbisken dette røret. Må dere få flere slike besøk.

Bra bilder fra Trondheim. Kjekt og se så svære maskiner på besøk :D 777 er pen i Delta Livery, bra bilder.

Ja LTH, du tar jo bare ræ**bilder! :)

:p;)

Får vel slenge på ett bilde da...

Delta777pTRD05032012048b.jpg

Last edited:

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur!

Ha ha ha, jaggu fikk de ikke børstet av litt støv på taxeveien til runway 27 også.....:D :D :D
Flotte bilder !!!!

Back