Trenger tips til ny Mobil, med godt kamera

Jeg har naa 3 maaneder med iPhone og min kone har hatt sin i 2 maander og er straalende fornoeyd begge 2....Safari Browseren er genial, Interface ogsaa genialt.....batteri kapasiteten straalende, ja selv med Video....Kamera er OK, Google maps geniale....

Et av punktene i kontrakten var vel å selge sjela si til Steve Jobs og? :p

De beste kameraene sitter i N95/N95 8gb, N82 og Se K810i. Alle disse er highend-terminaler, så avveiningen blir naturligvis hva ma ntrenger av alle de andre funksjonene. Og om man betaler for boksen med egne penger. N73 har et litt enklere kamera, men bare se på bildene til "stili". Denne telefonen får man gode tilbud på også.

Dette med batterikapasiteten til 95 er etterhvert ganske myteomspunnet. Vi hadde de første terminalene her på kontoret, og slet med å holde dem gående hele arbeidsdager. Trikset var å redusere lys i displayet og unngå å ha på Bluetooth mer enn høyst nødvendig. Å bruke GPSen (som slet med å finne satelitter...) var naturligvis helt utelukket. Firmware-oppdateringene har hjulpet enormt, men telefonen er fremdeles ganske tørst. Det som trekker opp forbruket aller mest er bruken av kameraet. Verdt å tenke på hvis man skal ta mange bilder og ikke har lader ganske lett tilgjengelig.

Mvh Tellef Telefon

Hvor er denne oppdateringen til N95 å oppdrive?

Alle firmware-oppdateringer er å finne hos Nokia: http://www.nokia.no
Om jeg husker rett så må du laste ned og installere en Nokia Updater eller noe slikt. Deretter er det vel stort sett bare å koble telefonen til PC'en via USB så ordner det seg.

Yesterday, all my Cell Phones seem so outdated...he he he, et lite eksempel paa hvordan iPhone viser bilder paa forum sidene......

Attachments

• forum_iphone.jpg
    forum_iphone.jpg
    77.2 KB · Views: 123
Et tips for å få K800'n til å virke er å oppgradere firmware. Alle Sony Ericsson med datakabel kan dette gjøres på - P990'n min har hatt veldig godt av det.

Back