Trenger bilder av Norwegian-haler

Rano

Newcomer
Hei :)
Jeg er ute etter gode halebilder av noen Norwegian 737-800 maskiner til painting. Har ikke funnet noen brukbare bilder av disse bestemte registreringene enda,så hadde blitt glad om noen hadde tatt seg bryet med å gjøre det for meg om flyene skulle dukke opp en gang:)
Bildene kan godt postes i denne tråden,eller de kan sendes til meg over mail. Bare ta kontakt på PM.

Registreringene jeg er ute etter er:
LN-DYR
LN-DYQ
LN-DYN
LN-DYM
LN-DYL
LN-DYL
LN-DYI
LN-DYF
LN-NIB
Og til slutt LN-DYW og LN-NOY når de kommer ut :)

Bildene må være tatt like nært og i lik vinkel som eksempelet nedenfor.

20100718_osl_LN-DYB_737-8JP__12.jpg

Re: Trenger bilder av Norwegian haler.

Jada,vi er på "jakt".Har satt flere på saken,men nå har det vært så mye
tåke og regn en stund,så vi har nesten ikke sett halene........

Vidar

Flott hale dette her må jeg si. Blir bra dette, lurer på hvordan 787 halen vil se ut.

Er jeg førstemann?
Tatt ved avgang på 19L i ettermiddag
LN-DYM.jpg

Men brukes til hva? Hvem er du og hva vil du med bildene? Jeg deler ikke noe av mitt med ukjente - og jeg har litt. Sorry!

Men brukes til hva? Hvem er du og hva vil du med bildene? Jeg deler ikke noe av mitt med ukjente - og jeg har litt. Sorry!

KOG, det står i første setning "Jeg er ute etter gode halebilder av noen Norwegian 737-800 maskiner til painting". Til Flightsim-bruk, kanskje?:p

KOG, det står i første setning "Jeg er ute etter gode halebilder av noen Norwegian 737-800 maskiner til painting". Til Flightsim-bruk, kanskje?:p

Ja og så? Du legger selv til et kanskje så du vet SFA - akkurat som meg. Og hvem er dette?

LN-KOG,det står ganske fint forklart i starten av tråden. Bruker bildene til å lage painter til flight simulator.

Back