Robin882 ScanFlyer Gold 26 Aug 2010 #2 Fytti grisen! Dette var helt rått! Er dette HDR? Denne hadde fått en "Facebook like" av meg!
T TobyAllan PROFIL IKKE AKTIV 26 Aug 2010 #3 Helt suverent, noe av det flotteste jeg har set lenge !! Keep on the good work !
SeatBelt ScanFlyer Gold 26 Aug 2010 #5 Fy flate, dette er helt utrolig... Veldig, veldig gode bilder!
Anders95 ScanFlyer Blue 27 Aug 2010 #8 Jeg tror ikke du forstår hvor misunnelig jeg er på bildene dine. Har lyst til å ta sånne bilder selv. Fantastisk flotte bilder! Nydelig, nydelig, nydelig!
Jeg tror ikke du forstår hvor misunnelig jeg er på bildene dine. Har lyst til å ta sånne bilder selv. Fantastisk flotte bilder! Nydelig, nydelig, nydelig!
Toby91 ScanFlyer Silver 27 Aug 2010 #11 Nydelig Bjørn! Må gjerne gi en lyd når du er på sola, sitter på Madla leiren og er gjerne med en tur og knipser noen bilder !
Nydelig Bjørn! Må gjerne gi en lyd når du er på sola, sitter på Madla leiren og er gjerne med en tur og knipser noen bilder !
Halvorsn ScanFlyer Molded 1 Sep 2010 #18 Virkelig fine bilder! Elsker slikt lys! regner med det har vært litt raw-tuning her siden det ikke er hdr
Virkelig fine bilder! Elsker slikt lys! regner med det har vært litt raw-tuning her siden det ikke er hdr