Tre Chinook landet på Flesland

erlingjo

ScanFlyer Blue
Tre Chinook landet på Flesland

Tre Chinook helikoptere kom ut av tåkehavet og satte seg på rullebanen på Flesland i dag.De kom fra Royal Air Force.
Den ene hadde ski på beina...

Tok en haug med bilder av dem.Men bildene mine er i største laget for dette forumet..

erlingjo

Re: Tre Chinook landet på Flesland

Jeg observerte tre slike i dag på TRD ca. kl. 10. Det er kanskje de samme maskinene.

Tre Chinook helikoptere kom ut av tåkehavet og satte seg på rullebanen på Flesland i dag.De kom fra Royal Air Force.
Den ene hadde ski på beina...

Tok en haug med bilder av dem.Men bildene mine er i største laget for dette forumet..

erlingjo

Er da bare å resize og pynte de og slenge de i bildeforumet?

-A

Passerte 3 stk over ENKB rundt 11-11.30 regner med at det var disse på tur sørover.

Også her i Thailand dundrer det rundt en hel haug med Chinook helikoptre. Satt på stranden i dag og fikk beskue ikke mindre enn 5 slike megahelikoptre i tett formasjon i lav høyde langs Jomtien beach.
Det er en felles militærøvelse mellom USA, Thailand, Malaysia og Singapore her i området, slik at det er en relativt høy flyaktivitet i nærområdet, hvor U-Tapau flyplassen er i flittig bruk.

Da har jeg lagt ut noen bilder der bilder skal legges ut...

erlingjo

De dro fra Evenes på morgenkvisten. Skulle egentlig reist ned dagen før, men været ble for dårlig

Cato, de som var GRIZZLY12 og kryssa Bodø TMA tidligere i dag? Hørte GRIZZLY12 innom her nemlig. Fløy som GRIZZLY01 på vei nordover tidligere i uka.

Back