• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tre 737 i elven etter togavsporing

Det spørs vel om de er skadet, i tillegg til å ha havnet i elven. Ferskvann i seg selv gjør vel ingen særlig skade.
 
De to beste kommentarene fra artiklene som er linket til:

a) NTSB sin rapport kommer nok til å konkludere med "failure to maintain airspeed... and wings."

b) Er man sikker på at dette ikke er Boeing-egg som har klekket og at de ikke er på vei opp til toglinjen?

Men sånn seriøst, i hvertfall ett av bildene viser at det er en god knekk i skroget, så dette blir vel mer resirkulering enn gjenbruk.

-A
 
10501996_504220329679297_5623995549820762702_n.jpg
 
Noen som vet Line Number eller MSN på disse 3?

Kanskje ett av DY sine skrog? :-)

5030 42524 737-8H4 - Southwest
5031 43420 737-86N - GECAS
5032 35973 737-8H4 - Southwest
5033 31199 737-823 - American
5034 39904 737-85C - Xiamen
5035 37620 737-87L - Shenzhen
 
Back
Top