Da er förste steg unnagjort, sorry ingen bilder enda... Var oppe tidlig og drp til Värnes, der var det forövrig veeeldig lang ventetid på innsjekk, hvorfor?? Har ingen ide..
Flyturen var grei nok og kjapp, kun 45 min. Frokosten var törr men brukbar.
Nå er vi i SAS Loungen og venter på EWR flyet. Jeg har akkurat värt og ordnet oppgraderingen til frue og barn, MEN det holder jeg hemmelig til vi går ombord...
Fikk forøvrig bekreftelsesmailen fra Optiontown kl 05:00 i dag tidlig.
Vi får se om det blir bilder her etter hvert...
Da står vi i kø på gate 53, mye folk og varmt. Litt kaos tror jeg. Det er veldig mange uten tildelt sete, så det blir nok gratis oppgradering på mange i dag. Junior ble forøvrig random plukket ut til ekstra random sikkerhetssjekk i gaten her.
Jeg er er forøvrig veldig klar for å komme meg ombord å på meg et glass champagne nå....
Flyturen var grei nok og kjapp, kun 45 min. Frokosten var törr men brukbar.
Nå er vi i SAS Loungen og venter på EWR flyet. Jeg har akkurat värt og ordnet oppgraderingen til frue og barn, MEN det holder jeg hemmelig til vi går ombord...
Fikk forøvrig bekreftelsesmailen fra Optiontown kl 05:00 i dag tidlig.
Vi får se om det blir bilder her etter hvert...
Da står vi i kø på gate 53, mye folk og varmt. Litt kaos tror jeg. Det er veldig mange uten tildelt sete, så det blir nok gratis oppgradering på mange i dag. Junior ble forøvrig random plukket ut til ekstra random sikkerhetssjekk i gaten her.
Jeg er er forøvrig veldig klar for å komme meg ombord å på meg et glass champagne nå....
Last edited: