TRD bilder sundag 17/1-2010

zico77

Developer
Medlem
Var ein kort tur på TRD og testa nytt kamerautstyr. Traff forummedlem Spanair der også, hyggeleg med selskap i den kalde vinden. No er resultata lasta inn på pcen, og justert, så her kommer det nokre utvalde.

IMG_2573.jpg

IMG_2583.jpg

IMG_2603.jpg

IMG_2598.jpg

IMG_2629.jpg

IMG_2665.jpg

IMG_2692.jpg

IMG_2726.jpg

IMG_2731.jpg

IMG_2752.jpg

IMG_2768.jpg

IMG_2771.jpg

IMG_2780.jpg

IMG_2782.jpg

IMG_2788.jpg

Mange flotte bilder her. Synes nærbildene ble bra ;)

Så lurer jeg på hvorfor så mange KLM piloter hilser på fotografen. Har sett det på flere bildeserier her. Har de gått på et "smil til fotografen kurs" ???

Flotte bilder som vanlig - lurte litt på å dra utover selv, men orket ikke pga vinden ;)

Så lurer jeg på hvorfor så mange KLM piloter hilser på fotografen. Har sett det på flere bildeserier her. Har de gått på et "smil til fotografen kurs" ???

hehe rundt juletider er det opp med alle mulige varianter av blinkende/syngende/dansende julepynt og typisk til hverdags så er det frem med Ipod og høytalere i cockpit så snart deboardingen er ferdig! :) det finnes selvfølgelig unntak, men jeg har også inntrykk av at de generelt er rimelig friske de derre KLM pilotene.... de har jo noen småkjente som flyr også, prins willem-alexander f.eks ;)

Tror ikke han her hilser på fotografen som i å vinke til ham, er vel bare styrmannen som ligner på armen til kapteinen.

Men flotte bilder var det. :)

Fine bilder Håvard.

Og ja, det kan bekreftes fra SVG at det er KLM-crew som vinker og smiler meste. (og til tider henger ut vinduet og vinker) ^_^

De er også flinke til å knipse litt bilder selv også, de som sitter i cockpiten hos KLM. Opptil flere ganger jeg har sett de på gate på OSL med kamera klistra i ruta.

Knall fine bilder, vinter spotting er morsomt selv om det er surt og kaldt. Godt med klær og varm kaffe så holder vertfall jeg ut i mange timer:D

Fine bilder! :) Spanair har vel hatt det rosa? motordekslet i over ett år nå, har de ikke?

Back