TRD-ARN

MD11

ScanFlyer Dusty
God formiddag fra solen i MidtNorge!

SAS har nå flydd TRD-ARN en stund med Q400. Noen som vet hvordan ruten går? Belegg ? Det jeg legger merke til er at den ofte er endel forsinket.

ryktene sier at den går veldig godt og av svenskene er fornøyd med at WF valgte å legge ned ruten....

Originally posted by CK

ryktene sier at den går veldig godt og av svenskene er fornøyd med at WF valgte å legge ned ruten....
Kan det ha vært et bevist valg CK fra WF sin side i forbindelse med omdisponering av materiell?
Det er vel ikke utenkelig at gruppen som sådan snakker sammen slik at WF kan bruke materiellet sitt andre steder og SK Sverige tar over med sitt materiell for at det blir en bedre utnyttelse totalt innen konsernet.

jeg hadde ansvar for den ruten, og årsaken til at vi la ned var at vi skulle ha en maskin ut - fort - og hadde ikke tid til å vente. Da vi besluttet å legge ned (mot mine anbefalinger) informerte vi selvsagt SAS i Sverige og SAS Braathens. SAS.se hadde ledig fly, så heldigvis kom de inn på ruten. Hadde vært kjipt om den jobben vi hadde gjort med å bygge opp ruten hadde vært forgjeves

Back