armag
Newcomer
Travelt på HAU i ettermiddag, med ny operatør
og ikke uten grunn...
Norwegian hadde sin første flygning på OSL-HAU, og i løpet av 1 time var hele 5 forskjellige fly innom.
Rett etter at jeg kom til flyplassen dro LN-BAB avgårde:
utstyret til NorPort sto linet opp utenfor Coast Air hangaren (hvor forøvrig LN-VIP fortstatt står lagret):
Så kom endelig Norwegian's første rutefly fra Oslo, og maskinen som fikk æren av å åpne ruten, var LN-KKR:
Første passasjer skal jo selvfølgelig "hedres" av lufthavnsjefen:
Lavpris-selskapene har inntatt HAU for fullt:
Ryanair-maskinen var EI-DYN:
Så tok Bergen Air Transtort sin LN-TWL av mot BGO:
før eks-monopolist SAS sin LN-RCW kom fra OSL:
nesten storflyplass blitt:
Så er det tid for LN-KKR å returnere til hovedstaden, og får pushback:
mens LN-RNE er forsinket inn fra BGO:
så flyr de avgårde, alle som en:
og ikke uten grunn...
Norwegian hadde sin første flygning på OSL-HAU, og i løpet av 1 time var hele 5 forskjellige fly innom.
Rett etter at jeg kom til flyplassen dro LN-BAB avgårde:

utstyret til NorPort sto linet opp utenfor Coast Air hangaren (hvor forøvrig LN-VIP fortstatt står lagret):

Så kom endelig Norwegian's første rutefly fra Oslo, og maskinen som fikk æren av å åpne ruten, var LN-KKR:


Første passasjer skal jo selvfølgelig "hedres" av lufthavnsjefen:

Lavpris-selskapene har inntatt HAU for fullt:

Ryanair-maskinen var EI-DYN:

Så tok Bergen Air Transtort sin LN-TWL av mot BGO:

før eks-monopolist SAS sin LN-RCW kom fra OSL:

nesten storflyplass blitt:

Så er det tid for LN-KKR å returnere til hovedstaden, og får pushback:

mens LN-RNE er forsinket inn fra BGO:

så flyr de avgårde, alle som en:



