Jeg har ingen betenkeligheter overhodet med å droppe retur. Pleier å informere før returen at den ikke lenger passer og at den kan kanselleres.
Så da betaler du for et produkt verdt f.eks. 4000 og benytte deg av et som er verdt rundt 20000, og attpåtil informerer flyselskapet om det?
Ser rett og slett ikke problemet med å skippe returen.
Flyselskapet har solgt deg en tur/retur flyvning og har fått penger for begge veier. Om kunden velger å bruke begge veiene bør være fullstendig opp til kunden.
Skal man fotfølge dette i praksis så må det regelendringer til.
Ala møter man ikke opp på retur så skam-trekker vi Mastercardet ditt.
KLM hadde lenge en skarp advarsel om dette på nettsidene. At om du ikke brukte returen risikerte du å bli trukket ekstra.
KLM hadde lenge en skarp advarsel om dette på nettsidene. At om du ikke brukte returen risikerte du å bli trukket ekstra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.