• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

transport i Dubai

Takk for den, men kunne tenke meg fixed price og at sjåføren står og venter utenfor hvert sted på ruta.. Slipper da å diskutere pris mange ganger dagen.;)

Tenkte meg fra Abu Dhabi til Dubai og tre stop der vi kjenner fra før og tilbake til hotellet..

Takk for den, men kunne tenke meg fixed price og at sjåføren står og venter utenfor hvert sted på ruta.. Slipper da å diskutere pris mange ganger dagen.;)

Drosjene kjører med taxameter og det er så billig at det er unødvendig å diskutere. Er kanskje heller ikke mulig.

Drosjene kjører med taxameter og det er så billig at det er unødvendig å diskutere. Er kanskje heller ikke mulig.

Akkurat det kan jeg bekrefte. Ta drosje, det er billig og veldig bekvemt. Hvis du skal gjøre småhandel, og det er veldig varmt, kan det være greit å be drosjen vente. Da kan det være litt slit med å få ny drosje.

Back