Transfertid LAX - Hjelp

LNv22

ScanFlyer Gold
På onsdag er årets sommerferietur over og jeg setter kursen mot Oslo.

Skal rekke LX LAX - ZRH kl 19:30.

Befinner meg i Las Vegas og den opprinnelige planen er å kjøre til LAX en gang mellom 10 og 12 for å være på flyplassen kl 17.

Ser nå på muligheten til å fly LAS - LAX i stedet, og levere leiebilen her.
Spørsmålet er hvor mye tid bør jeg beregne på LAX?

Er det forsvarlig med US106 LAS - LAX (15:45 - 16:51)?

Høyeste pri er naturligvis minst reisetid, men er likevel mer lysten på en lengre biltur enn å måtte sitte 5 timer i transfer på LAX.

Det bør holde bra. Immigration er jo en utfordring, men det er jo ikke noe problem for deg. Forrige søndag hadde jeg noe over 3 timer fra FRA med connection til SAN. Den tiden trengte jeg faktisk, rakk kun 20 min. i Red Carpet Lounge. Men da var det over en time i immigration, venting på koffert, pluss at fyren i immigration glemte å stemple customs declaration, slik at jeg måtte tilbake dit...

Høres bra ut.. Men blir jo ingen immigration på LAX for min del.

Om noen synes dette høres dristig ut hører jeg gjerne fra dere..

Høres bra ut.. Men blir jo ingen immigration på LAX for min del.

Om noen synes dette høres dristig ut hører jeg gjerne fra dere..

Ikke noe problem. Det gaar masse avganger mellom Las Vegas og LAX, dersom det taarner seg opp er det bare aa faa US til aa booke deg om til AA eller UA

Ikke noe problem. Det gaar masse avganger mellom Las Vegas og LAX, dersom det taarner seg opp er det bare aa faa US til aa booke deg om til AA eller UA

Frister utrolig å satse på at dette går. Det vil gi oss en halv behagelig dag ved bassenget ekstra, kontra en hel dag i transitt i bil / flyplass ellers..

Frister utrolig å satse på at dette går. Det vil gi oss en halv behagelig dag ved bassenget ekstra, kontra en hel dag i transitt i bil / flyplass ellers..

Ulempen er at du går glipp av motorveier og kø gjennom det pitoreske Los Angeles :lol: ;) God tur!

ROADTRIP!!! Kjørte samme ruta i fjor, bra tur. Kommer an på bilen da.. ;)
Å levere på LAX er ihvertfall smertefritt, tar 2 min.

Do it. Det er ikke noe aa tenke paa

Gikk til opplysning for denne løsningen og det gikk som smurt! Fikk en time å slå ihjel i loungen på LAX, akkurat passe. Og ikke minst mer tid til å slappe av ved bassenget i Vegas!

Takk for hjelpen folkens.

Back