Transfer på EWR og SAS/AA samarbeid?

Re: Transfer på EWR og SAS/AA samarbeid?

Jeg har fått en billett via SAS med AA til ORD og derfra videre med SK944 til CPH, så det virker som om SAS og AA har et samarbeid. Det synes imidlertid ikke som om man får EB-uttelling for flyvninger med AA.

Apropos transfer, men malapropos EWR. Min transfertid fra terminal 3 til 5 på ORD er, hvis alt går som det skal, 1 time og 17 minutter. Umiddelbart forekommer dette meg litt snaut, men skal jo ikke gjennom annet enn ny security på terminal 5 og det er visst bare noen minutters togtur mellom T3 og T5. Noen som har erfaring med transfer på ORD. Bør det spurtes det remmer og ledd kan holde ved ankomst T3?

Det går fint. Bagasjen blir merket gjennom.

Man må skille mellom interline og allianse. Interlinepartnere kan selges, men de er ikke nødvendigvis med i bonusprogrammene. Imidlertid får du gjennomgående billett dit du skal, og slipper å styre med bagasje og du vil også ha rettigheter i tilfelle forsinkelser.

Jeg har fått en billett via SAS med AA til ORD og derfra videre med SK944 til CPH, så det virker som om SAS og AA har et samarbeid. Det synes imidlertid ikke som om man får EB-uttelling for flyvninger med AA.

Husk imidlertid at du kan kreve eurobonuspoeng i henhold til din opprinnelig bookede reiserute i stedet. (Antar at dette er samme turen hvor du har blitt ufrivillig ombooket. Ref en annen tråd)

Husk imidlertid at du kan kreve eurobonuspoeng i henhold til din opprinnelig bookede reiserute i stedet. (Antar at dette er samme turen hvor du har blitt ufrivillig ombooket. Ref en annen tråd)

Korrekt :-) Men med de endringene som til sist ble i reiseruten, så går det selv etter devalueringen av EB omtrent opp i opp med det jeg vel skulle hatt i EB-poeng i utgangspunktet (opprinnelig reise ble booket før 27/11 '14) selv uten poeng for AA. Det sier vel kanskje mest om melkeruten det til slutt ble.

Back