Fredrik KH
ScanFlyer Blue
Hvordan er det på BKK om man ankommer intra-asia med TG C og skal videre med TG F? Blir man feks hentet på gate av disse golf bilene selv om man ankommer med c?
Hvordan er det på BKK om man ankommer intra-asia med TG C og skal videre med TG F? Blir man feks hentet på gate av disse golf bilene selv om man ankommer med c?
Noen som har erfaring med om det samme gjelder når man har Thai C domestic først og videre til Thai F?
Jeg har et spørsmål til dere BKK-eksperter. Har en flight som ankommer BKK 06:00 (TG). Vurderer å kjøpe billett videre til Siem Reap kl 07:20 med Cambodia Angkor Air. De har ikke interline-avtale med TG.
Hva er sjansen for å rekke dette på 1t 20min? Må jeg gjennom immigration i dette tilfellet eller kan jeg hente bagasjen og gå til transfer uten å gå gjennom immigration?
Det koster bare $10 å rebooke eller refundere billetten hvis jeg ikke klarer det, så er ikke krise uansett, men gidder ikke prøve hvis det er helt urealistisk.
På forhånd takk for hjelp![]()
tror gate 50. Det er alltid en ved non schengen jeg skal på TG 955 i morgen(1 janauar)![]()