Transfer og annet om flyplassen i Bangkok

Airports of Thailand har godkjent en ny terminal til 42 milliarder baht, men dropper designet som ble vist i august.
https://www.bangkokpost.com/news/ge...es-terminal-2-but-scraps-controversial-design
[/url]


Har lest artikkel, men undrer meg på hvordan de kan droppe designet når råbygget er kommet langt på vei?
Kanskje noe kosmetikk de dropper?
Bilde under er tatt for 4 uker siden.

11e5ca9159e7117c9ceb3e6a18920010.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sikkerhetskontrollene for innland er flyttet til separate kontroller: To for A-piren (en for gatene med broer og en egen for bussgates) og en for B-gates. Det betyr at man må være litt varsom med hva man kjøper på flyplassen der nå. Gjelder både om man kommer fra innsjekk og fra transfer. Loungene ligger også utenfor sikkerhetskontrollen nå.


Jeg vil tro det også betyr at man må gjennom ny sikkerhetssjekk om man har transfer innland-innland.
 
Last edited:
Qater er langt bedre enn Thai. Men vær obs på at du slipper kun inn på QR sin lounge med business billett.
 
Hvorfor feil info i innsjekkingssystemet ved transit i Bankgok?

Har ved to anledninger vært med å sjekke inn min partner fra OSL på reise til Chiang Rai, Thailand
Ved begge anledninger fikk vi beskjed om at bagasjen måtte tas ut i BKK for tollklarering - nå sist leste hun opp hele setningen som sto på skjermen hennes der det var listet opp unntak for reisende til HKT, CNX, USM, HDY, KBV
Chiang Rai har i de siste snart 25 årene jeg har reist også vært en del av dette hvor bagasjen sjekkes gjennomgående og tollklareringen skjer ved ankomst

Er det noen god grunn til at dataene i innsjekkingssystemene ikke er riktige?
Begge ganger med LH-gruppen (LX og OS), men SGH som agent
 
Back
Top