Transfer i KRS

Someone

Moderator
Medlem
Skal mest sannsynlig en tur til Bergen i Oktober, og ser at endel av forslagene er CPH-KRS-BGO. I forbindelsen med det har jeg noen spørsmål. Er da 50 min transfer tid, når man kun har håndbaggasje nok, og bør holde?

Grunnen til at det frister å velge denne ruten på vei opp er itillegg til at tidspunktene passer så er det ledige bonusbilletter på strekning, jeg har aldri fløyet på KRS og har aldri fløyet F-50 så har ser jeg muligheten til å slå 2 fluer i ett smekk.

Dessuten er det vel også trolig at Q400 er i luften til 12/10?

Har tenkt på C/Y oppover og M-klasse nedover
 
50 min er rikelig på KRS. Det er ikke så store plassen vettu!

Men hvorfor kaste bort poeng på C/Y for en time foran gardinet med et halv stykke rugbrød inkludert? Det er jo begrenset hvor mye brennevin du klarer å helle i det på den lille halvtimen serveringen foregår!

BF:cool2
 
Originally posted by Bizflyer

50 min er rikelig på KRS. Det er ikke så store plassen vettu!

Men hvorfor kaste bort poeng på C/Y for en time foran gardinet med et halv stykke rugbrød inkludert? Det er jo begrenset hvor mye brennevin du klarer å helle i det på den lille halvtimen serveringen foregår!

BF:cool2

Forskjellen er bare 4000 poeng og kunne tenkt meg innom loungen i CPH også. Med Y en vei og M den andre koster det 16000 istedet for 12000 poeng, og det eneste alternativet som kom opp hvor det var plass i M til BGO var siste direkte flyet fra CPH.....og da ankommer jeg BGO 00:10 på kvelden og kaster bort fredagen så det er mye pga det. Via KRS var det også kun muligeheter foran.

Så i prinsippet mener jeg 4000 poeng er verdt
-Lounge i CPH
-Extra CPH-KRS
-En hel aften i Bergen (og ikke bare 30 i kø og 30 min i baren)
 
Høres jo ut som en moro plan! Selv brukte jeg akkurat bonuspoeng på en tur til Helsinki.

Velkommen til Bergen.
 
Får man tilgang til loungen med C-klasse bonusbilletter? Jeg mener at jeg sjekket dette for ca 6 måneder siden, men det var muligens i forbindelse med oppgradering til C-klasse på bonuspoeng. Det er kanskje i såfall en annen sak...?
 
Originally posted by TOS

Får man tilgang til loungen med C-klasse bonusbilletter? Jeg mener at jeg sjekket dette for ca 6 måneder siden, men det var muligens i forbindelse med oppgradering til C-klasse på bonuspoeng. Det er kanskje i såfall en annen sak...?

C-klasse bonusbilletter gir tilgang (men oppgradering tror jeg ikke gjør det). Ifjor sommer hadde C-klasse Eurbobonusbilletter EDI-BGO-OSL med WF/SK og da kom jeg inn i BMI loungen i EDI
 
Hadde 35 minutter i KRS for 3 dager siden. Var litt nervøs for dette med bagasjen som måtte taes ut i KRS for å sjekke inn igjen. Nei neida. Da vi kom inn i ankomsthallen fra Cimberairflyet lå koffertene allerede på båndet. Bare å ta av, gå gjennom toll, ut og inn igjen på baggagedrop. Gjennom ny sikkerhetskontroll. Fikk tid til en kopp kaffe mens vi ventet. Så dette gikk veldig raskt!
 
Jepp, da er det ingen vei tilbake (bortsett fra at billetten er fleksibel)

SK2880 CPH-KRS DH4 og SK2325 KRS-BGO F50 er booket foran og SK2869 BGO-CPH DH4 er booket bak. 16000 poeng og 274kr.

Har reservert 1A og 2A oppover. Hvordan er de setene? Hvilke seter på slow-fokkern er det som anbefales?

Itillegg gjelder det at SK får Q400 opp i luften igjen:o
 
Hvilke seter på slow-fokkern er det som anbefales?

Propellfly=Pakerst ;) Det er mest motor/propellstøy foran i kabinen.

God tur med F50! Den er kanskje treg, men det er en behagelig maskin.
 
http://www.sas.dk/da/Om-SAS-Danmark2/Trafikmeddelelser/Aktuel-trafikinformation/Fredag-d-12/

Hurra, da ser det ut til at tingene skal gå etter planen da SK2880 ikke står på kansellert listen den 12/10:)
 
Back
Top