Transfer fra domestic til int på IAD

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Transfer fra domestic til int på IAD

Hei,
Er det noen som vet hvordan det er å ha transfer på 1t og 20 min om en reiser fra LGA med UA og skal videre med SK fra IAD? Vil i tilfelle være en gjennomgående billett.

Dersom en har bonusreise med SK i C-klasse til USA, blir man nå plassert i F eller Y på innenlandstransfer?

Last edited:
Re: Transfer fra domestic til int på IAD

Det går nok veldig greit. Flyplassen besår av 4 "concourses". A er for United, B er for nesten alle andre selskaper (inkludert SAS) og C og D er også for United. A og B henger sammen, og det samme gjør C og D. Hvis du lander på C eller D, må du benytte deg av et førerløst tog som går mellom "concoursene". Ellers er flyplassen preget av at den er ganske liten og at det er relativt små avstander.

Jeg gjorde akkurat det du skal, men hadde litt mer tid. Kom fra SEA og dro videre med SAS. Jeg brukte under 20 min fra gate til gate, inkludert togtur.

Jeg gjorde akkurat det du skal, men hadde litt mer tid. Kom fra SEA og dro videre med SAS. Jeg brukte under 20 min fra gate til gate, inkludert togtur.

Takk for kjappe svar.

Har ellers fått bekrefte fra Eurobonus at en på bonusreise fortsatt blir plassert i First innen USA på C-klasse reiser.

Back