Transavia klar med DK-sommerprogram idag

Foreløbig er sommerruterne fra CPH klar:
Det bliver disse:

Malaga
Barcelona
Palma de Mallorca
Chania
Montpellier
Nice
Rom
Napoli
Pisa

Ikke den store udskiftning så vidt jeg kan se.

Noen her som tror det er plass til både Transavia, Cimber Sterling og Norwegian i Danmark - i tillegg til SAS selvfølgelig?
Og når det gjelder sommerdestinasjonene tar jo Thomas Cook, JetTime, TUI og andre sin del av kaken.

Hørte at fra Billund til Gran Canaria skal alle de tre nevnte "LCC-musketerer" sloss - sammen med charterselskapene - PÅ EN OG SAMME STREKNING. Dette skal bli interessant....

Tally-Ho

Hørte at fra Billund til Gran Canaria skal alle de tre nevnte "LCC-musketerer" sloss - sammen med charterselskapene - PÅ EN OG SAMME STREKNING. Dette skal bli interessant....

Tally-Ho

Norwegian har ingen ruter fra Billund, ved du noget vi ikke ved måske?

Ærgeligt at Toulouse ikke er med på den liste...Skønt sted i Sydfrankrig.....af flere årsager..Gæt selv den ene !!!!

hilsen
Ole

Ingen ruter til BLL i denne omgang skriver travelbroker. Den ene rute de har her til vinter til Las Palmas, er en del af produktionen afsat til Tyrkiet Eksperten, men deres program til næste sommer er stadig ikke tilgængelig, men jeg kan ikke huske om de plejer at have Kreta med i deres sommerprogram, i så fald er der håb om at vi stadigvæk vil se Transavia i BLL.

"Én enlig svale gør ingen sommer", hedder et kendt mundheld. Det var heller ikke tilfældet for Billund Lufthavn, der i denne vinter har fået en direkte rute til Las Palmas (Gran Canaria) med det hollandske lavprisflyselskab Transavia. Men lufthavnen må i første omgang se langt efter ruter i sommerprogrammet.

http://www.travelbroker.dk/index.ph...ntnt01returnid=52&category=Luftfartsselskaber

Ser ud til Transavia i stilhed har åbnet endnu en vinterrute fra BLL
I hvert fald er det muligt at book Geneve 1 gang ugentlig fra Dec 09.

Muligt der bare er restpladser fra turoperatører der forsøges solgt
på denne måde !

den rute er faktisk nævnt i en bisætning i BLL's månedsrapport.
Det samme er den rute som QI laver til VRN, som har været på QI's site i måneder nu, men som de mig bekendt ikke har annonceret med.

Back