Transaero med nytt livery

Trdfly

Moderator
Medlem
Transaero%20737-800%20WL%20N1782B%20%28EI-RUR%29%2815%29%28Grd-1%29%20BFI%20%28SBY%29%2846-M.jpg

Transaero Airlines (Moscow) will soon introduce a new look with the delivery of this newly built Boeing 737-800.

Copyright Photo: Steve Bailey/AirlinersGallery.com. The pictured Boeing 737-8MC N1782B (msn 44435) first flew on March 25. The new airliner will be delivered as EI-RUR.
http://worldairlinenews.com/2015/04/07/transaero-airlines-to-introduce-a-new-livery/

Uff uff!! Klarer ikke russerne noe bedre enn dette altså? Først herme etter AF og så BU sitt siste livery? Se på bokstavene, klin lik skriftype som på BU! Og det at de beholder blåfargen på buken gjør det etter min mening bare enda værre! Simpelt:headbang. Halen var ikke så gæren, men de kunne helt klart ha lagt mere arbeid i det!

Det eneste positive jeg kan si om dette er at de blir enklere å skille fra Air France...

Synes den ganske enkel og flot. Jeg kan godt lide den. Ingen grund til at plastre et fly ind i farver. Farverne er lig med det russiske flag, så ok herfra
Hilsen Ole

Halen er forsåvidt kul - litt AA. Logoen er grei; skulle gjerne vært litt større og i en annen farge. Grå? Sølv? Buken er malplassert - ser ut som om den kommer fra en annen livery.

Vil vel ikke si at at jeg blir fryktelig imponert over dette arbeidet akkurat. Helt på det jevne, på en 10-er skala en 2+/3. Må vel ærlig si at jeg heller liker den gamle-liveryen bedre, selv om halen der til en viss grad ligner på AF sin hale. Den gamle livery-logoen i store blå bokstaver er mye bedre enn den nye mener nå jeg da, egentlig virker faktisk hele den gamle liveryen litt mer gjennomført etter min smak.

Min konklusjon: Kunne uten tvil vært lagt mer jobb i dette, men når alt kommer til alt så er det jo Transaero som skal betale for dette, og det er jo deres fly, så da teller det jo mest at de er fornøyd tross alt. :)

Last edited:
Halen er forsåvidt kul - litt AA. Logoen er grei; skulle gjerne vært litt større og i en annen farge. Grå? Sølv? Buken er malplassert - ser ut som om den kommer fra en annen livery.
Og logoen har blitt større! Utifrå hangar.no sitt bilde av flyet, så har logoen fått en betydelig større skrifttype. Etter min smak ble det mye bedre!
(Jeg sliter med å få opp bildet, men det ligger i linken)
http://www.hangar.no/viser-seg-fram-i-nytt-fargeskjema/

Back