• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Trafikk-kort på CPH

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
Trafikk-kort på CPH

...on Boeing street...

HO9_7509.jpg

Hei å hå

H

Re: Trafikk-kort på CPH

Mye Beoing der, ja. Litt grått men da passa det jo bra med fargerike fly!

For ekte spottere er været sekundært. ;)

Hvis jeg skulle begrenset meg til solskinnsdager, hadde jeg f.eks. ikke fått sett den første landingen til denne krabaten.

Attachments

• SE-DYT_1.jpg
    SE-DYT_1.jpg
    64.6 KB · Views: 401

Det finnes ikke noe 'dårlig' spotte-vær...... når det ikke er solskinn, fryd, og gammen, ja da får du jo gode 'weather effects' skjønner du. Har tilbragt timevis i både regn- og snø vær, og fått bilder jeg ellers ikke ville ha knipset.

For ekte spottere er været sekundært. ;)

Og jeg som ikke trodde det hadde noe interesse å vise frem gråværs-bilder... Jeg har 2000 bilder til fra CPH forrige helg, og hadde tenkt å vise et utvalg, men visste ikke om interessen fantes... Men jeg gjør det gjerne...

hei å hå

H

Selvsagt finnes interessen! Bring it on! Og sleng med noen kommentarer, så redder du fredagen :D

Den thaien er fin, men akk så gammel og trist innvending (ihvertfall i eco).

Back