Town Car, now gone, what's next?

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Siden den snart har vært ute av produksjon et år nå, hva vil vi på våre reiser møte av biler hos limoselskapene når de må bytte ? Er det en arvtager... Håper de gjør som cubanerene, holder dem i live :old:colgate:

My guess: Den "nye" Chrysler 300. Er vel snart den eneste gjenlevende US sedan med drivhjulene i riktig ende av bilen...

MKT er vel "arvtageren", men det er jo mange ulike bilmodeller som kan velges.

MKT er vel stasjonsvognen, er det ikke? MKS er vel sedanversjonen, er ikke sikker, men jeg mener at leiebilene jeg faar er MKS, ikke MKT

Tror det Reidar mener er hvilke biler limoselskapene velger for tiden. Inntrykket mitt er Cadillac, MKT/MKS er vel mer gearet mot consumer markedet

Joda, jeg undret på hva limoselskapene kmmer til å bytte til.

Men lurer også på hva som kan dukke hos leiebilselskapene. DTS har jo vært ute av produksjon et år også. Selv har jeg i Palm Springs og Honolulu senere i år "Luxury DTS el. lignende".

Sikkert noen DTS i bruk fortsatt, men hva vil erstatte den og Town Car ??

Joda, jeg undret på hva limoselskapene kmmer til å bytte til.

Men lurer også på hva som kan dukke hos leiebilselskapene. DTS har jo vært ute av produksjon et år også. Selv har jeg i Palm Springs og Honolulu senere i år "Luxury DTS el. lignende".

Sikkert noen DTS i bruk fortsatt, men hva vil erstatte den og Town Car ??

Se linken i posten min over: XTS heter den

Ok, ser helt topp ut, men har Lincoln kastet inn håndkle ?:rolleyes:
De har ikke kastet inn håndkleet - men kundegruppen for Town Car og DTS forsvinner - de går ut på dato 😱
Både Lincoln og Cadillac blir mere og mer sportslige - selv svigermor "oppgraderte" sin Town Car til Mountaineer

Hjelp, virker slik, har fulgt Lincoln gjennom mange tiår...:old . Nesten gråt da jeg leverte min siste Town Car i Honolulu sist jul...

Hva skal en stakkars gamling velge da, som er litt mindre :colgate: Sånn som en sitter lavt nede ?. Liker ikke små lastebiler (les SUV )... :cry:

Tror det Reidar mener er hvilke biler limoselskapene velger for tiden. Inntrykket mitt er Cadillac, MKT/MKS er vel mer gearet mot consumer markedet

MKT er stasjonsvogn, men den finnes i en limo-variant. Og er slik jeg har forstått det Lincolns alternativ for limoselskapene.

MKT er stasjonsvogn, men den finnes i en limo-variant. Og er slik jeg har forstått det Lincolns alternativ for limoselskapene.

Har jeg aldri sett, men det finnes selvsagt stretched versjoner av det meste her i USA. Jeg googlet og fant at man baade tilbyr begge versjonene MKT og MKS som limo

Men den vil uansett ikke erstatte Town Car. Til og fra flyplasser/ sjaafoertjeneste skjer mest med en sedan, bare en broekdel med limo

Back