• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TOS-OSL, hvor er det best utsikt?

Hvilke side er det mest å se TOS-OSL

• A venstre, østover

Votes: 3 17.6%
  • F høyre, vestover

Votes: 14 82.4%

• Total voters
    17

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Hvilken side bør man satse på for best utsikt om man flyr TOS-OSL? Gjelder en sen flight om sommeren. Pga solen er det jo normalt på venstre side.

Om du vil ha utsikt mot vest vil det være naturlig å sitte på høyre side. Solen er ofte så lav at den fort kan være like plagsom på motsatt side om argumentet var å unngå den.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Har skjønt at man bør sitte på høyre side om man ønsker se vestover, men spørsmålet er hvilken side det er mest å se: Høyre/vest eller venstre/øst?

At solen som er på høyre side er så lav at den er plagsom på venstre side skjønte jeg ikke helt.

Alltid sete mot vest når ein flyg nord for Trondheim!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Alltid sete mot vest når ein flyg nord for Trondheim!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Jepp, nobrainer, alltid hyggeligere å se ned på kysten, enn ut mot de evinnelige svenske skoger..

Sent from my HTC One using Tapatalk

Har ikke for vane å følge majoriteten, men har latt meg overbevise og endrer fra 9A til 9F.

Takk for assistanse. Satser på lite skyer.

Back