Torsdag og snart helg!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Tally-ho fra bittelitt vestenfor!
Må være litt i nattvaktståken her, for det finnes ingen rasjonell grunn til å våkne nå. Håper en Kitchen Nightmare-episode om en pizzabaker i Denver kan slynge meg tilbake i søvn.
Fikset fly til den årlige Nice-turen i slutten av Mai; Nedover blir det KLM via Amsterdam og hjem flyr vi direkte fra NCE til OSL, bare avbrutt av litt shopping på LYS og et par glass vin på CDG.
Får testet Joon, men jeg kommer til å savne 2G. Velvel... Pose og sekk? Ikke denne gangen.
Nysmurt torsdag ønskes!

God morgen fra Vertshuset Røros. Herlig med et sted hvor man kan gå fra sentrum til flyplassen...så om en liten stund er jeg i Oslo igjen. Ha en flott torsdag der du er.

God grytidlig morgen fra Stavanger. Kontortjeneste og en befaring står på programmet.
Men først en rolig frokost med god kaffe i godstolen.
Ha en glitrende torsdag :)

God morgen fra Snillfjord. :)

Klart og kaldt på denne kanten, og 6 blå på gradestokken.

Oppe og klar for nye oppgaver på jobb i regi av kommunen. Oppdraget på biblioteket kom i havn på mandag. Nå venter sykehjemmet( ja, du leste rett.. ) og nye utfordringer, så dette kan uten tvil bli spennende. Oppgavene er ikke 100% spikret, men det ryktes at de etterlyser noen ekstra hender på dagsenteret, så man får se hvilke oppgaver man pushes rundt på.

Når man kommer hjem skal siste rest av julen 2017 pakkes vekk og deretter må vel støsvugeren få arbeide litt den også.

Ha en fortreffelig en! :)

Last edited:
God morgen fra SK4009. Årets 7 flytur er et faktum. Travel start på det nye året. Roer seg ikke før uti februar. Neste uke er RVK, AES og HAU på programmet. Håper alle får en flott dag om de er i lufta, i jobb på pleiehjem eller andre steder!

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Mornings fra kontoret. Mailboksen er gjennomgått, så da blir det en kopp te før jeg fyrer opp Excel. Ha en fin dag

Morn fra Forus. Frokost inntatt. Kaffe i koppen og drøye seks timer igjen før jeg tar helg.

God morgen fra snøfonna i Lillestrøm. Virker som det har gitt seg for en stund... Her forberedes NYC på lørdag fra LHR.. God plass ombord...
Og best av alt, været skal bli ca 10-11 pluss...

God morgen fra det Sørlandske!

Kom pokker meg mer snø i natt. kan ikke se å ha bestilt noe. Grrrrrr.

Og Grrrr2 er nyheten om at Singapore Airlines reduserer på bonusopptjeningen i Business Class til EuroBonus. Mer om det på FinalCall.travel Hadde jo håpet at den dagen ikke skulle komme. Men alt som virker å være for godt har jo en ende.

Nuvel. Plenty å gjøre på kontoret i dag også, så det er bare å komme igang.

God torsdag ønskes!

Guten morgen fra Lillestrøm, og hjemmekontor. Her har det ikke vært så rent siden jeg flyttet inn.

2 meglere skal komme for å se på leiligheten min for salg i dag. Den ene har vært her, og han... han har definitivt sett på "million dollar listing" på TV. Prikk lik sveis som Fredrik Eklund og argumentasjon som fikk meg til å flire inni meg. Digger nevnte TV-serie selv, men det er jo ikke akkurat en penthouse i NYC vi skal selge her.

Nestemann kommer straks, og han er nok det stikk motsatte av personlighet.

Så får vi se. "Cpt calm" eller "Fredrik".

Ha en fin en.

2 meglere skal komme for å se på leiligheten min for salg i dag.

Skulle ikke elefanten leie den for en krone?

Grompf fra bortekontoret. En sånn dag hvor jeg tror jeg har brukt minst en times innsats og energi bare for å finne ut etterpå at det kunne jeg ha spart meg. Gleder meg i hvertfall enda mer til helgen.

Ha en god en :)

G’morgen, ja ... 10-11 kuldegrader her i vestsørøst og folk bes om å holde seg hjemme. Praktisk talt hele Nord-Georgia er dekket av is, og alt annet enn interstates (som er preppet) er skøytebane.
Mulig jeg må utsette turen opp trappa en time .. ;). Bør tine opp litt utover dagen, og definitivt i morgen.
Ukas siste arbeidsdag, begravelse i South Carolina lørdag ...

God ettermiddag fra Bergen. Har vært en hektisk uke, som nå roer seg kraftig. Har seriøse planer om å ta fri (kanskje til og med helt fri) i morgen, så får vi se om det blir slik også. Uansett, så er det ølsmaking med Austmann i dag, så veldig tidlig kommer jeg ikke til å stille på jobb... :)

En trist morgen fra oss her i vest, vaar lille Beagle maatte gi opp kampen mot kreften, hun ville ikke spise lengre og selv med medusin var det for mye smerter for henne. Vi fikk mange flotte aar sammen siden vi adopterte henne (hun var faktisk hjemloes) Hun var med oss til Norge - hvor hun rask skjoennte hvordan hun kunne overbevise oss om at Ekebergbanen fra Soerlihaven var en god idee paa vei hjem fra Jacobs paa Holtet.

En trist morgen fra oss her i vest, vaar lille Beagle maatte gi opp kampen mot kreften, hun ville ikke spise lengre og selv med medusin var det for mye smerter for henne. Vi fikk mange flotte aar sammen siden vi adopterte henne (hun var faktisk hjemloes) Hun var med oss til Norge - hvor hun rask skjoennte hvordan hun kunne overbevise oss om at Ekebergbanen fra Soerlihaven var en god idee paa vei hjem fra Jacobs paa Holtet.

Auu .. det var veldig trist å høre. Klemmer og trøstende tanker kommer fra Alle Gutta og alle oss her i GA. Men trøst deg med at du gjorde en hund i trøbbel lykkelig i resten av livet.

Vi kan kanskje ikke redde verden, men å redde en hund teller det også.

19225237_10154409632401036_5678079092902769241_n.jpg

Kondolerer. Hvil i fred til beagelen :(

Det var trist å høre. Alltid trist og tomt når kjæledyr forlater oss.

Så leit :( Man får glede seg over hvor heldig hun var som kom til dere, og ta vare på de morsomme, gode minnene.

Back