Torsdag og fyr på peisen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Torsdag og fyr på peisen

God morgen fra den blå stuen. Her har det allerede vært fyr på peisen en stund og kaffekopp nr. 3 er klar. Hjemmekontorering frem til 5. dosen med Coronavaksine settes 13:45… Bra torsdag ønskes!

Re: Torsdag og fyr på peisen

God morgen fra Jåttå,

Nydelig vinterdag her over i sørvest i dag.
God start på dagen med første møte og Americano i koppen.

Vi har gode kaffemaskiner her på huset.

Pakket arbeidsdag , i kveld er det medlemsmøte i Flyhistorisk Museum Sola.
Medlemsmøtet er åpent for de som har lyst å ta turen ned til oss og få oppdatering om årets fremdrift og bli underholdt.
Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Småtåkete her i dag. Det er meldt regn senere i dag så vi får se hvordan været blir etterhvert.

Kaffe drikker jeg ikke, så det løser mange små problemer i hverdagen. I kveld blir det muligens bridge igjen. Vi får se litt hvordan det stemmer med familiens planer. Men først blir det trening på sykehuset hos slavedriverne på Pusterommet.

God morgen fra gullstua. Bolaget på rute fra SVG i dag, godt er det da turen videre går med QR så separat billett.
Mye ferierende pax her men fikk nå plassen min ved vinduet.
Ha en glitrende flott torsdag :)

Mornings fra Lech. Litt ymse vær og et stykk sykt barn på morgenkvisten. Men er nå på vei opp i bakken. Og ryktes solen dukker opp etterhvert. Ha en fin dag

Morn fra et vått Tønsberg. Mye snø er vasket bort i løpet av natten og det skal fortsette slik fremover også heldigvis. Venter en tur til nabobyen for å slå ihjel litt tid med en kamerat som er i pappaperm. Vanker nok både kaffe og (innkjøpt) gjærbakst da

Hei fra Sandnes. Mini er to uker gammel i dag og jeg skulle vært tilbake på jobb. Men siden det er litt ekstra arbeid med å ta vare på henne får man bli hjemme med pleiepenger inntil hun klarer spise mer selv. Det er noe av det som er fantastisk med å bo i Norge. Ikke kommet til kaffen enda. Men voksenfrokosten er unnagjort så tar vi resten av dagen som den kommer.

God torsdag fra Gaustablikk. En økt hyttekontor straks unnagjort og det blir en lengre skitur. Langt bedre vær enn forventet.

God morgen fra Warszawa. Endelig litt sol paa himmelen. Litt boey og toey i form av yoga i lunchen blir bra. Ha en fin torsdag.

God morgen fra Swiss Senator Lounge på concourse E. Her skal man henge i fem timer og har fått ordnet et stillerom til noen Teams møter.

Turen over Atlanteren var meget komfortabel i mini-kabinen. Rolig klientell og servering først. En ganske god indrefilet og nesten seks timer søvn er gull verdt.

Snakkes.

G'morgen fra Hjemmekontoret, hvor kaffen er varm og skokoladekjeksen god. Halv pris på Bahlsen på Publix kan man leve med.

Trykkoker'n er fylt med kylling og bikkjemat for helgen er under produksjon. It's good to be a dog in this house ..

Trykkoker'n er fylt med kylling og bikkjemat for helgen er under produksjon. It's good to be a dog in this house ..

Akkurat som det er godt å være katt i vårt hus. Pusen vår måtte dessverre reise til himmelen for et par år siden. Min søster kommenterte en gang at i sitt neste liv skulle hun være katt og bo hos oss.

Det ble en hard treningsøkt i dag hos slavedriverne på sykehuset. Men jeg merker jo at formen blir gradvis bedre og det er bra.

God morgen fra den blå stuen. Her har det allerede vært fyr på peisen en stund.

Du store. Vi hadde litt fyr på peisen i går kveld etter et nøye planlagt innfall, så jeg var litt trøttere enn kalenderen skulle tilsi i dag tidlig.

Ingen innfall planlagt i kveld, så det blir å presse fiskepinner inn i ansiktet, si fine ting til hun derre der, lese om Skippy og bli klar til at elektriker kommer og monterer lader til nye bilen i morgen.

Ha en sånn passe stilig torsdag! Andy out

God kveld fra hjemme etter OSL-CPH-OSL. Fantastisk tur i Denmark.
Det ble ikke noe info/oppdatering på Flyprat heller, man har ikke tid til det når man har 15 og 18 åringer med på tur :)

Jeg fant også ut hvor Someone tok det bildet, fantastisk utsikt :)

Back