God morgen fra Ochsenhausen. Blir nok en interessant dag hos en av våre leverandører her sør i Tyskland. Produktutvikling og testing i pilotanlegg på gang. Fin tur fra Nürnberg og hit i går til tross for en regnfull dag. Var nemlig svært heldig med leiebilen i gårPlan om å få med oss litt oktoberfest i kveld. Ha en fartsfylt torsdag!View attachment 56718
Det har jeg dessverre/heldigvis ikke funnet ut avEr den elektronisk abgeriegelt ab 250kmh?
Takk for oppdatering på 727! Jeg skal dit om en drøy uke, så tenker å ta en titt på den. Er den åpen for publikum eller kun på statisk utstilling?God morgen fra Athen. Ganske tett program, men fikk lurt inn en lite. 26 kilometers gåtur på kvelden med litt deilig 727 spotting og en nydelig pils. Nå er det power-walk møte med en partner og så på med bunaden igjen.
Gratulerer med dagen! Men husk at 737 er snart 60 år, ikke 30..!Torsdag med en gammelmandsfølelse. . Jeg bliver 30 i dag. Og derfor passer 7.37 bedre i dag, end en 7.47 desværre.
Men forhåbentlig venter en god dag. Lige nu, er der kaffe i koppen, og morgenradioen fra Go'Nova nydes. Forhåbentlig venter der også en god dag til jer der ude, her på denne indtil videre smukke septemberdag![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.