Torsdag - dagen før fredag dagen - god morgen.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Torsdag - dagen før fredag dagen - god morgen.

I Oslo nord og mye av Nisselandet har i dag en flott morgen med sol og blå himmel og varmen kommer utover formiddagen og ettermiddagen. Nå kaffe og jobb.

HA en flott dag videre.

Jan

Re: Torsdag - dagen før fredag dagen - god morgen.

God morgen!

Fint vær i nord, morgenkaffen nytes ute idag. Idag får vi besøk av en del franske Mirage som skal trene i Norge, blir bra med litt mer liv på stasjonen i ukene fremover. Slikt bråk settes pris på :)

Ha en fin dag!

God morgen fra Prærien. Ser ut som det blir anledning for en fly&lunch i dag. Siden jeg uansett må dra hjem tidlig for og hente i barnehagen og må være barnevakt i kveld så blir det nok og fyre opp VPNen og jobb elitte hjemmefra i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo Øst. Egentlig skulle jeg vært i trivelige trøndelag i dag, jobbtur på kort varsel til Trondheim. Flybilletter til blodpris og leiebil ble booket, og så var det hotell. Fullt, fullt, fullt... Aqua Nor, ja. Nettopp. Nærmeste ledige rom var i Steinkjer. Så da er man fortsatt i Oslo. Ha en aldeles fortreffelig dag, med eller uten kansellerte reiseplaner:)

God dag fra Akersgata. Godt man slipper å feriere mer, jobbing er jo selve meningen med livet....:drunk: En lite effektiv dag. Men jeg får vel ta en kopp kaffe til.... Snart helg, ja ! :up:

Snart helg her også ... ser frem til en fisketur på Lake Lanier.

Sol og fint nå, men vått ute. Vært et par ettermiddager med episk tordenvær, og det ventes mer i dag før det blir noen dagers pause. Men slik er det å leve i Syden ..

Oooooo en god torsdag ja :fly :musikk

Back