• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tørr ikke annet...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tørr ikke annet...

Da er OSL-SVG booket om 10 dager... Vi er flere her på jobben som ikke tørr annet enn å booke Norwegian - heldigvis hadde de plass til oss...:devot: Håper snart truslene om aksjoner stopper hos SAS slik at det blir et valg igjen...

Replying to Topic 'Tørr ikke annet...'

norwegianbanner.gif

Hei Norwegian :D :D :D

Denne gangen passet tidene også...men jeg vil nok savne SAS Braathens sitt tilbud mitt på dagen fra SVG-OSL...om man blir ferdig litt tidligere enn planlagt.

Om ikke midt på dagen avgangen til SAS Braathens fortsatt blir innstilt pga teknisk da :p

Antar prisen hos Norwegian ikke var avskrekkende heller.

Må nok innrømme at pris ikke er en faktor når arbeidsgiver betaler... Da er det viktigere å komme hjem tidlig - særlig når jeg reiser såpass mye som jeg gjør...(21 dager borte hjemmefra så langt i år) Heldigvis er arbeidsgiver enig at familie er viktigere enn billettprisen...:devot:

Men med fortsatt trusler om aksjoner i morgen er jeg glad for at vi booket DY i tide...

Veldig bra t/r SVG med DY... "Skiflyet" på vei hjem var noe av det fresheste jeg har fløyet. Fortsatt dårlig benplass og lav rygg - men det var rent og pent ombord og skinnsetene var utrolig flotte!!! BRA Norwegian!!!!!

Back