• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Torp i samtale med nytt flyselskap

Morsomt å se at det faktisk kan bli enda litt mer mangfold på TRF - hatten av for jobben som gjøres der nede! :up:

Hmmmm, ja det blir jo uansett litt i veita om man skal hive seg på denne.
Det vil jo være ganske utradisjonelt dersom Easyjet eller Transavia velger Torp fremfor Osl.

Jeg tipper det er Lufthansa som snakker med Torp! De har selv sagt at de skal øke kraftig i Norge og Sandefjord er ingen dårlig flyplass!

Hmmmm, ja det blir jo uansett litt i veita om man skal hive seg på denne.
Det vil jo være ganske utradisjonelt dersom Easyjet eller Transavia velger Torp fremfor Osl.

Jeg tipper det er Lufthansa som snakker med Torp! De har selv sagt at de skal øke kraftig i Norge og Sandefjord er ingen dårlig flyplass!

Ja det hadde vært noe det!

Lufthansa hadde vært spennende, men spørs om de prioriterer slots i Frankfurt til en slik rute. Ledelsen på Torp må uansett arbeide for å tiltrekke seg flere selskaper og ruter etter hvert som Ryanair reduserer.

Hvis det er snakk om Gøteborg, vil jeg gjette på City Airline, hvis ikke LH eller Sun Air of Scandinavia.

Hvor mye netto reduksjon blir det egentlig for Ryanairs del, endel ruter flyttes til Rygge ja, men nye er opprettet fra Torp også.

Last edited:
LH er det neppe. Om de skulle klare å få ledige slotter og materiell i FRA, så står nok KRS foran i køen, evt. en avgang nr.3 i BGO. City Airline er jo på hugget for tiden, så dette har jeg mer tro på.

Det er ikke Norwegian, da? Vet mange har ønsket seg DY til Torp.. Men det høres kanskje litt usannsynlig ut?

Trekke seg ut på RYG, for å invadere Torp.. Hvem vet? ;)

Norwegian er det ikke. Det sto i artikkelen at det var et utenlandsk selskap. Håper det blir noe med volum som monner. LH som noen nevnte vil gi WF/SAS og Klm konkurranse. Er det plass til alle på Torp?

LH hadde vært noe. Jeg også tror at det er City, men har ikke helt troen på connection i GOT. Hva med FlyBe? BA hadde jo vært en seriøs utfordrer til KLM. Dette blir veldig spennende. Krysser fingrene på at dette går i orden!

LH hadde vært noe. Jeg også tror at det er City, men har ikke helt troen på connection i GOT. Hva med FlyBe? BA hadde jo vært en seriøs utfordrer til KLM. Dette blir veldig spennende. Krysser fingrene på at dette går i orden!
Heia TORP!

Back