Originally posted by DY
Mer info på boarding.no
La oss si det slik at det var en meget god grunn til at jeg ikke gjorde det. Bruker jo gjøre det, men du fiksa det jo for meg så da så.....Originally posted by Blubird
Originally posted by DY
Mer info på boarding.no
Og da er det veldig gunstig å poste en link til den artikkelen du viser til! :lol
http://www.boarding.no/art.asp?id=15372
Vi snakker vel om EN VEG her......så du må doble tallene dine.Originally posted by vadheim
Jeg synes det er kjempebra jeg da med tanke på at de kun flyr en gang om dagen med B737-800.
189 seter x 365 dager = 68.985 seter
68.985 seter x 3 år = 206.955 seter
Dette stemmer vel ikke helt! Hvem fløy resten?
Originally posted by DY
Vi snakker vel om EN VEG her......så du må doble tallene dine.Originally posted by vadheim
Jeg synes det er kjempebra jeg da med tanke på at de kun flyr en gang om dagen med B737-800.
Neida - kan jeg aldri tenke meg. Da har du nok tatt feil. De flyr da kun 1 gang om dagen. Som du ser på internettsidene deres så er det samme flightnr på begge flightene med få minutter i mellom......og denne beskjeden:Originally posted by CK
Originally posted by DY
og dessuten flyr de vel TO ganger om dagen nå (hvor lenge de har holdt på med dét vet jeg ikke)
Tja...så lenge dem betaler såOriginally posted by CK
veldig bra belegg med bare én daglig avgang, dét skal de ha. Når det er sagt, så regner Ryanair med alle pax - -både de som møter opp og de som ikke møter opp.
Originally posted by CK
.... så regner Ryanair med alle pax - -både de som møter opp og de som ikke møter opp.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.