Torp 08.05.2011

andreas_a

ScanFlyer Gold
Her er noen bilder fra Torp 08.05.

Gammel jager:
4889.jpg

4889-2.jpg

Kø for påfyll på tanken, LN-ALU & LN-FTE:
LN-ALU-LN-FTE.jpg

LN-WDE:
LN-WDE.jpg

LN-WDK:
LN-WDK.jpg

Det var åpen dag hos Dakota Norway - LN-WND & LN-WNH
LN-WND-LN-WNH-2.jpg

LN-WND-LN-WNH.jpg

OY-VKT kom fra Rhodos
OY-VKT.jpg

PH-KZK gikk til Nederland:
PH-KZK.jpg

Dæven, står Starfighter fremme hele tiden eller? Ellers har de fleste passasjerfly som dukker opp på andre flyplasser her i landet lite å stille opp mot den blankpolerte fuglen vi har på Torp!

Så WND og WNH putrende over hustaket i dag, men rakk ikke å finne frem kamera. Det var et pent skue! Kjekt med bilder fra TRF også, takk.

Hvorfor så lav overflyging over Drammen/vestsida av Drammen? Følte jo nesten jeg fikk Dakotaen og de andre små i hodet... Eller var det planlagt for å vise hvor fint det har blitt i Drammen?;)

Tror at de fløy rundt i byene rundt Oslofjorden. Fikk den over hustaket her også, men i likhet med Discus rakk jeg heller ikke å finne fram kamera.

Flotte bilder! :)

Last edited:
Hvorfor så lav overflyging over Drammen/vestsida av Drammen? Følte jo nesten jeg fikk Dakotaen og de andre små i hodet... Eller var det planlagt for å vise hvor fint det har blitt i Drammen?;)

http://dakotanorway.no/ kan man lese at det var Dakotaens dag idag og at de startet sesongen med tur over Oslo. Da må man jo nesten over Drammen på veien ;-)

Dæven, står Starfighter fremme hele tiden eller? Ellers har de fleste passasjerfly som dukker opp på andre flyplasser her i landet lite å stille opp mot den blankpolerte fuglen vi har på Torp!

Tror det var funnet frem bare for idag

Back