Topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjem kjære hjem. Kaffe, nyheter og forum før arbeidsdagen starter. Satser på å finne noe godt på Sjømaten på Vinderen til middag. Topp torsdag ønskes:-)

Mornings fra Asker. En kombinasjon av hjemmekontor og hjemme med sykt barn som ikke er så syk. Så må nok ut å lufte oss litt. Etterpå blir det å fylle opp bilen med hockeyspillere og hockeybagger og kjøre til Hønefoss. Ha en fin dag.

God morgen, vanlig hjemmekontormorgen her så blir det sjåførtjeneste fra lunsjtider.

Meldte et tyveri til politiet i går på nett, men har ikke fått noen bekreftelse på anmeldelsen. Noen som har erfaring med at en får en umiddelbar kvittering på e-post eller ikke når en anmelder?

God morgen fra iskalde Romerike med sine -23 iskalde blå :) Men nydelig morgen, og takket være EB´s opplysningstjeneste på FB om hvor mye lysere dagene blir, så er det nå lyst på morgenen, og det er magisk !

Ny dag er her, og rolig start på dagen, før ettermiddagsvakt på Flypark / Met / De-icing aka Apron kaller kl. 1430..

Ha en flott dag alle !

Huff fra London.. Ble sent i går. Nå er det mingling så hjem til kjernefamilien i kveld - det blir nydelig.

God morgen fra Majorstuen. Vipps så var det torsdag igjen. Et par timer hjemmekontorering før eksternt møte i byen. Fornøyd med å ha funnet en OK priset retur med Turkish hjem fra påskeferie i Cape Town.

God morgen fra Kongsberg. Kjølig her i dag også med -14 grader og sannelig var det heller ikke noe særlig varmere i huset når jeg stod opp heller. Nå er det fyr i ovnen så da kommer det seg nok etterhvert. Det står litt trening på programmet i dag. Jeg får trene på sykehuset nå og det ser ut til å være et godt tilbud. Der får en hjelp av fysioterapeuter og de har det som trengs av apperater. Ikke noe vits i å kaste bort penger på treningsstudio når jeg kan trene der gratis. Vel, vi får se hva slavedriveren har pønsket ut i dag. Ellers blir det nok en samtale med livlegen min på Riksen i dag før det blir kortspilling i kveld.

Bare to dager nå før ferden går til Munchen for far og sønn. Dette skal bli bra. Det trengs en liten miniferie nå etter at de fleste ferier siste to årene har gått fløyten.

God morgen, vanlig hjemmekontormorgen her så blir det sjåførtjeneste fra lunsjtider.

Meldte et tyveri til politiet i går på nett, men har ikke fått noen bekreftelse på anmeldelsen. Noen som har erfaring med at en får en umiddelbar kvittering på e-post eller ikke når en anmelder?

Tar litt tid. Du får nok bekreftelsen og henleggelsen samtidig. Det har vært min erfaring den gangen jeg anmeldte ett tyveri på nett.

Uansett, god formiddag ønskes alle på forumet. Møte med både kunder og samarbeidspartnere i dag. I tillegg til en del forefallende arbeid. Vi får se om man klarer å få sendt 100 kg+ med strikkegarn til LPA i dag. Litt morsomt at det er så mange nordmenn der nede som liker å strikke, at man har en egen strikkebutikk som flyr inn garn fra Norge for å selge videre til alle strikkegale turister :)

Ønsker alle en flott dag.

Kommer på digipost som regel

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Morn fra Tønsberg. Arving er levert i barnehage, man har drevet med litt fysisk fostring og nå er det fyr i peisen og kaffe som gjelder, sammen med litt YouTube og sykkelvideoer fra Granka. Tur ble bestilt i går og nå må man bare slå ihjel tre uker før avreise.

God morgen her fra hvor det er +7t til norsk/CET tidssone mens det er langt på dag der hjemme.

Turen med AM i C gikk veldig bra. Klart bedre en Avianca som jeg fløy med til BOG i fjor på denne tiden og så var det lengre kø i Immigrasjon enn på JFK for 3-4 uker siden. Til gjengjeld gikk det unna på 25-30 min vs JFK sine 2.5t. Så det var innafor. Savner nå Asia litt hvor det er Fast Track for Biz pax ved landing.

I dag blir det å finne på noe [emoji56] Så blir det sikkert en fuktig kveld, igjen. Kanskje det blir en Taco i løpet av dagen. Museum utgår.

FQTV

Back