• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Topp torsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Strålende sol, blå himmel og snart frokost med vaffel, nyrørt syltetøy og rørosrømme….må jo bare bli en topp torsdag!

God morgen fra Lillestrøm!
Det skulle vært god morgen fra Kastrup men på grunn av været avlyste jeg Grønland turen. Meldt fortsatt heftig uvær i helga og båtturen min hadde nok utgått ved 28 sekundmeter vind uansett...
Litt nysgjerrig titter jeg dog på Flightradar24 og ser at heller ikke Air Greenland sin maskin er satt opp i dag, nei det er en Jettime B738.
Hadde opprinnelig valgt 1A på Air Greenland sin splitternye A338, så kan hende Larvik turen i dag er bedre! Det hadde vært veldig skuffende med Jettime tror jeg, etter å ha gledet meg til Tuukkaq.

Ha en super torsdag folkens!
Fin solnedgang i går var det over Nitelva! 20230524_213022.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen. Det er et stort krigsskip med baugen pekende rett mot meg her, godt skipet har motvind. Det skal kontoreres og kjøkkenet fylles opp i anledning trippeltrumf. Jukset med bil til jobb så det må vel løpes litt i kveld også, før eller etter litt mattelekser med en arving.

God morgen. Barnehagebarnet er levert, så nå nytes en espresso i solveggen. Hjemmekontor da det snart kommer en å intallerer ny dørlås og alarm. Ha en fin dag

Litt nysgjerrig titter jeg dog på Flightradar24 og ser at heller ikke Air Greenland sin maskin er satt opp i dag, nei det er en Jettime B738.

Hadde opprinnelig valgt 1A på Air Greenland sin splitternye A338, så kan hende Larvik turen i dag er bedre! Det hadde vært veldig skuffende med Jettime tror jeg, etter å ha gledet meg til Tuukkaq.

Maskinen fikk en bakkeskade på CPH her om dagen

Last edited:
God dag fra Oslo. Kveldsvakta i går var helt grei den. Har nok litt å fikse i dag, ha en fin dag.

God morgen. Barnehagebarnet er levert, så nå nyte sen espresso i solveggen. Hjemmekontor da det snart kommer en å intallerer ny dørlås og alarm. Ha en fin dag

Maskinen fikk en bakkeskade på CPH her om dagen
Ok, det forklarer saken. Jeg forstår selvfølgelig at ved en langdistanse maskin kan ting skje, og de setter jo opp en erstatning. Nå bygges vel Nuuk flyplass ut så kanskje om et par år kan man fly direkte CPH til Nuuk.
Forhåpentligvis blir det en tur i fremtiden!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra bortekontoret.. Nydelig 2500m svøm på morgenkvisten. Ble 18 kilometer ned til byen i går også for å flørte med marinegaster så nå er snart Riviera-kroppen i mål. :p

Dragen skal på byen med tennis-veninner i dag så da er det nok ned til riktig side av byen å stappe litt kebab i junior.

9297209F-212D-48A8-914A-D08486A9B896.jpeg

Morn fra hjemme. Her kom toåringen tuslende inn i natt med 40 i feber og da blir det lite jobb i dag, selv om det ser ut til å ha gitt seg. Kanskje en fin anledning til å toge ut på sørøst-kanten for å titte på båt?

God morgen fra BGO.

Hjem fra havet i går kveld. Litt billett surfing på seine kvelden og nå er jeg på BGO og skal til BER.
Hva eg skal gjøre på i Berlin har jeg ingen plan på enda men noe blir det så lenge internett funker. Backup plan er alltid å drekka litt [emoji482]

God helg og pinse

FQTV

a180775503a532979055fbd45f229955.jpg

Ljan stasjon funket bra for å se på båt. Var sikkert ti andre som tok toget ut kun for å se på båt

Hadde nok valgt meg Ljan Stasjon jeg også hvis jeg hadde tatt turen fra Sandnes for å se på balja. Men spontan dagstur til Oslo får bli en annen gang. Valgte sovemorgen i stedet. ;-)

Ingen store planer for dagen men muligens det blir å forsøke seg på hjemmelaget iskrem til morgendagens finalefest.

Ha en fin dag forumister!

Ljan stasjon må jo være en av togstasjonene i Norge med best utsikt:-)

G’morgen .. Perfekte 13 grader gir fin morgentur med valpebeistet. Men først frokost.

756874e86260c5379b4de224bb732c55.jpg

2edae4379fdd7b20818ed4caa2727e89.jpg

Last edited:
God kveld fra Oslo. Ekspedisjon til Kongsvinger idag. Endte opp med å kjøpe et helikopter. Ikke helt etter planen.

03b0423eee3c77f795aaff07be6b4bb0.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back