• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tommel opp for en tipp topp torsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros. Kontoret venter og et veldig spennende og viktig frokostmøte. Vy`er meg hjemover til Ris i ettermiddag. Ha en bra torsdag du også.

God morgen fra Snillfjord. :)

Klart og små-kjølig her, så det later til å bli nok en fin dag.

Litt tung morgen her og formen er litt sånn variabel, men man skal nok overleve noen timer på jobb, før det er fri resten av uken. I ettermiddag burde man egentlig benytte det gode været til litt utendørs-sysler, så vi får se hva man koker sammen av planer.

En fortreffelig en ønskes. :)

God morgen fra toget.
Dagen i går ble ikke helt som planlagt/ønsket. Men, satser på at dagen i dag blir bedre :)
Angående NSB!
Veldig synd hvordan ett selskap kan bli ødelagt. Først bytter de navn og så splitter de det i ca. 10 deler. Og nå har det ene gått konkurs. Ikke bra.
Ha en fin torsdag :)

Mornings fra Hvalstad. Her sitter vi å venter på at barnehagen skal åpne. Overraskende mye på programmet i dag. Polferd og andre ærend i Asker, et intervju i Oslo med podcasten, en tur til Yggeset med kvist og kvast, før kona sender meg ut på en lang løpetur i kveld siden hun får venninne besøk. Også ikke minst, det skal spises kanelsnurrer. Ha en fin dag

Morn fra Sandvika, hvor man ser det fortsatt er buss for tog etter gårsdagens avsporing på Bryn. Tog burde holde seg til det de kan, nemlig kjøre på skinner, ikke drive med slik off-road aktivitet.

God morgen fra Sandsli/Kokstad. Thon bød på god frokost og masse forkjølede Kinesere. Håpe jeg ikke har fått i meg for mye bakterier. Tilbake til sivilisasjonen i ettermiddag før sas tar oss standsmessig til det ville vesten i morgen.

Morn fra ABZ.

Her bevitnes en episk form for britisk effektivitet og systematikk!
Pussig nok er den veldig treg og kaotisk.

Godt jeg har kaffi og snus.

Morn fra Gløshaugen, igjen.
Folk begynner vel snart å lure på om jeg er ansatt her tenker jeg.

Bare litt over en uke igjen til høstferien. Gleder meg!

Ha en flott torsdag :)

Morn fra pene Bergen.

En dag med tom kalender og uten en dritt å gjøre.
Herlig.

Nå frokost (hvis eg gidder å lage noe)

FQTV

Sent from my iPhone using Tapatalk

Noen har det litt mindre tipptopp i dag:

På Avinor TRD sin facebookside (8 minutter siden):
"På grunn av en hendelse med et småfly er rullebanen på Værnes stengt i cirka en halvtime. Noen forsinkelser må påregnes. Vi beklager ulempene dette medfører."

Veldig synd hvordan ett selskap kan bli ødelagt. Først bytter de navn og så splitter de det i ca. 10 deler. Og nå har det ene gått konkurs. Ikke bra.
Ha en fin torsdag :)

Nå er jeg ikke helt med: Har de delt opp VY i 10 selskaper siden navnebyttet i vinter? Og hvem har gått konkurs?

God torsdag herifra. Hjemme etter noen dager på tur. Tok visst litt tid å komme seg opp av senga, men jeg skal ikke rekke noe før en middag hos fattern klokka 17.

Ha en god en :)

MAKAN fra SVG. Hadde booket relativt sen hjemreise i dag, men omsider straks klart for 13:05 til OSL. Har fått en lang fin hjemmekontormorgen på Scandic Sola Airport. Det er faktisk et rimelig fint hotell med mange små finurlige gjennomtenkte ting.

Ikke fancy, men nokså koselig.

Nå... SAS PLUS hjem. Søren altså. Jeg som alltid har gnagd så mye om hvor "ille" dette konseptet deres er. Grrr... grrrr også videre. Men så finner jeg meg i å kjøpe det mange ganger allikevel. Det er ofte ikke så mye dyrere enn eco, så jeg kan legge mellom de par hundringsene av egen lomme. Få mer poeng. God sjokolade. Gratis snack og større sjanse for ledig midtsete. Litt hyggeligere service ombord. Som EBD har jeg uansett fri bar bak i balja, men allikevel altså.

Det er sykt irriterende nå man kjøper noe man har bestemt seg for å ikke like.

MAKAN

Ha en fin dag dere også

Det er sykt irriterende nå man kjøper noe man har bestemt seg for å ikke like.

MAKAN

Jeg vet - som da jeg tok Ryanair til Oslo i forfjor. Landet på rute og bagasjen kom fortere enn når man flyr med ‘andre’ ... Fryktelig irriterende.

Men, digresjon ... Fin morgen her. Bikkjene digger at vi kan sitte ute og drikke morgenkaffe. Ikkeno spess på programmet annet enn det vanlige jobbmaset. Mulig det blir utflukt for å hente ny telefon, hvis jeg kan få endret bestillingen min ... fortsatt noen uker til Apple kan levere fra varehuset. Ser imidlertid at det dukker opp telefoner i butikkene i området innimellom, men de forsvinner fort igjen.

Slik går dagene ...

God kveld fra F25 på OSL. Fortsatt to flighter og en lang drosjetur før dagen er omme.

BTW har ikke Croatian fast track på OSL? Ble avvist. :-(

Crostien er da Star Alliance? Og det er da Gold track der i tillegg til Sas sin? Ding ding, nå ble det åpnet for innsjekk til ewr.

Nå er jeg ikke helt med: Har de delt opp VY i 10 selskaper siden navnebyttet i vinter? Og hvem har gått konkurs?

JA.
Det var derfor Regjeringen byttet navn på det og samtidig delte det opp i ca. 10 selskaper (det er færre en 10).
Det er det selskapet som har reservedeler til togene som er konkurs.

Back