• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tom taxfree på Gardermoen

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
L

LN-HAT

Guest
Tom taxfree på Gardermoen

Taxfree-butikken for utenlandspassasjerer på Gardermoen har fylt opp igjen hyllene med vin og andre alkoholholdige varer etter at illsinte flypassasjerer nylig måtte konstatere at utvalget var heller magert.

Artikkelen fra www.rb.no
her

:wow: :wow:

Poppis med arrival tax-free :nor

Re: Tom taxfree på Gardermoen

Puhhh...det var da enda godt. Nok mange som sover bedre nå :devot:

Utrolig dårlig planlegging - når man klarer å gå tom på en norsk tax-freebutikk. Ansett noen fra Systembolaget i Strømstad for å drive disse butikkene videre...:naughty:

Uff, nordmenn altså. Hisse seg opp over noen skarve flasker sprit... Heia Norge igjen! :nor

Originally posted by raskefot
Uff, nordmenn altså. Hisse seg opp over noen skarve flasker sprit... Heia Norge igjen! :nor

Med de norske prisene på alkohol,så er det statussymbol å være full! Så da så!
:nor

Ja den butiken hade jag tänkt att prova när jag sist reste, men vilken otrolig flopp....helt tomt och hela den enorma kvoten rätt i dass :smokin

– En større forretning for passasjerer fra ankomst utlandet kommer etter hvert. Den blir på 640 kvadratmeter.

Mmmm hade det inte varit bättre att satsa de 640kvm på bättre bagagekapasitet ? Ja. jag vet markedskrafter och ditt och datt

Det er visstnok ikke tomt for varer....bare at betjeningen ikke greier hente nok flasker fra lageret hele tiden og fylle på......kanskje en heller burde ha satset på en større ANKOMSTbutikk istedenfor en stor AVGANGSbutikk.....:nor

Jeg tror jeg fortsetter å handle før ankomst til Norge...

Jeg gjør begge deler...alt etter hva jeg skal ha og hvilke tilbud som finnes. Men muligheten til å handle ved ankomst er utvilsomt en meget smart løsning.

Ikke hvis sjansen for å gå tomhendt ut av butikken er tilstede...:naughty:

En MÅ ikke handle bare for å handle. Kjøper kun hvis om de har det jeg vil ha selvsagt, eller at jeg finner noe interessant.

Kjøper alltid vin...og bare vin!

Back