Hva gjør man i Tokyo når man har 48t til rådighet?
Og er det noen som har noen hotellanbefalinger, eventuelt hvilke områder av byen det er mest praktisk å bo i?
Hmmm.. Tror det blir minst 3 strafferunder paa deg paa grunn av total mangel av kunnskap om hvordan man prioriterer..
Det spoers hva du er ute etter og hvilken hotellklasse du oensker. Shirokanedai er ett bra omraade, disse 3 hotellene er meget sentralt plassert:
Beste hotell i byen er Park Hyatt, min corporate rate der er 41.000 Yen for den natten du skal bo der, Grand Hyatt er ogsaa veldig bra, 29.900 der pr. natt. Hyatt Regency er 19.900 pr. natt. Ingen av ratene er pre-pay paa Hyatt.
PS! Tegna i traadlogoen er mandarin, ikke japansk![]()
Er snakk om 2 netter. 1 hadde jeg ikke giddetHva er den vesentlige forskjellen på de 3 Hyattene du lister opp der?
Tenkte paa at dette er samme helga som Seattle, kamerat :drunk:
PS! Tegna i traadlogoen er mandarin, ikke japansk![]()
Nei! Tegnene er kinesiske og brukes av alle de titalls språkene som brukes i kinesisktalende områder, ikke bare mandarin. Mange av de kinesiske tegnene brukes også i japansk. Det tegnspråket heter da Kanji. Fra Kanji har japanerne utviklet et enklere skriftspråk med drøyt 100 tegn. Det heter Kana og er inndelt i hiragana og katakana. Wakarimasu-ka?
Kan vi tippe på at Someone har flesket til og blitt kvitt 20 000 EB poeng?
Kinesiske og japanske tegn er IKKE like... blir som å sammenligne tegnsettet i norsk med tegnsettet man bruker i Russland... Tråd-ikonet betyr "FLY" på kinesisk. Er nok ikke tilfeldig at dette er valgt ^_^
Der lærte jeg nok nyttTakk for opplysningen!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.