• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tog fra køben til Malmø?

petru26

evig optimist
Tog fra køben til Malmø?

Heisann, litt bråbestemt så skal jeg og en til fra jobben på kurs i Malmø i morgen og onsdag, flyr til Køben med første sk i morgen tidlig. Hvordan er togforbindelser i mellom de to stedene? Hvis noen har no peil på det, og det regner jeg nesten med at noen her har :)

Re: Tog fra køben til malmø?

Det är helt supra och väldigt frekventa förbindelser över bron. Billigt är det kanske inte, ca som Flytoget till OSL.

Avganger hvert 20.minutt og en pris på 80DKK (ifølge DSB). Turen tar 22 minutter.

Tar ca 15 minutter - rundt 100 NOK hvis jeg husker rett (noe over 100 SEK, mener å huske 85 DKK for et år siden) - du får se om det lønner seg å kjøpe billetten på SJ-automat i SEK eller i DKK hvis du er veldig prisbevist. Så faktisk billigere enn Flytoget.

Ja togene over Øresundsbroen går hele tiden, og langt
billigere enn f.eks. å kjøre privatbil over broen - så slik
sett er billettprisene med toget ganske så billig.

Betalte DKK:80 sist gang.

Last edited:

Mener faktisk der nu er afgang hvert 10. min. i morgentimerne på strækningen. Og jo prisen ligger på ca. 80 DKK pr. vej.

Ber om ursäkt för priset. Kom precis på att jag har rest som student på Flytoget ;)

takk alle sammen :-) komfort eller ikke, det viktigste er vel at man får seg en uventet tur i MD en ellers begivenhets-fattig uke :-)

hjemme igjen, så da har man fått vært ute og flydd litt. MD nedover og gris hjem, som var helt 100% knadd full, og kan konkludere med at plassen på MD er bedre. Tog og buss gikk greit, og kan også avsløre at sturup må være den styggeste flyplassen jeg noen gang har sett ;-) de som har vært der er vel enig hehe

Likte du ikke gulfargen? Jeg ble riktig så glad i den når jeg fikk på flygelederskole der nede. Eller ved nærmere ettertanke, den var ikke så fin :)

hehe godt du tenkte deg om. Ikke bare at selve flyplassen var piss-gul, alt annet tilhørende og nesten ikke tilhørende bygg var i samme farge. Usj.

Back