G Glenn ScanFlyer Gold 25 Nov 2011 #5 Kjempeflotte bilder Når ble disse tatt? Saab 340 går ikke lenger på denne ruten, synd at jeg ikke fikk det med meg før det var for sent. Skulle gjerne hatt meg en tur i 340.
Kjempeflotte bilder Når ble disse tatt? Saab 340 går ikke lenger på denne ruten, synd at jeg ikke fikk det med meg før det var for sent. Skulle gjerne hatt meg en tur i 340.
gilera Canonskytter 25 Nov 2011 #7 Takker! Glenn: Bildene ble tatt i går, torsdag. Så mulig jeg fikk et erstatningsfly da... Var i alle fall LY-RUS.
Takker! Glenn: Bildene ble tatt i går, torsdag. Så mulig jeg fikk et erstatningsfly da... Var i alle fall LY-RUS.
TenFour ScanFlyer Blue 25 Nov 2011 #9 Glenn said: Kjempeflotte bilder Når ble disse tatt? Saab 340 går ikke lenger på denne ruten, synd at jeg ikke fikk det med meg før det var for sent. Click to expand... Ja vel, og når sluttet den å fly på denne ruten???:spin Ellers nydelige stemningsbilder som vanlig Bjørn.:fly
Glenn said: Kjempeflotte bilder Når ble disse tatt? Saab 340 går ikke lenger på denne ruten, synd at jeg ikke fikk det med meg før det var for sent. Click to expand... Ja vel, og når sluttet den å fly på denne ruten???:spin Ellers nydelige stemningsbilder som vanlig Bjørn.:fly
RWY 24 Legal Eagle 26 Nov 2011 #10 Jeg så 340-en i går morges (fredag), på vei mot SVG, regner jeg med. (Den fløy i den retningen i alle fall)
Jeg så 340-en i går morges (fredag), på vei mot SVG, regner jeg med. (Den fløy i den retningen i alle fall)