TNT har slutta å fly på Sola

Lennart

ScanFlyer Rusty
TNT har slutta å fly på Sola

Noen som vet noe mer om den saken ?
Er det bare en sommer innstilling ? :(

Re: TNT har slutta å fly på Sola

Hmmm vet de taper markedsandeler, og at Bring nå kjører 2 løp med TNT og UPS... de siste månedene har de vel kjørt mandag via OSL... Må sjekke i morgen...

Virker som TNT har lagt ned på Sola. Avion Express flyr nå til Sola for TNT med noe kjedelig som en hvit SAAB 340. (Vi må for all del ikke få nye flytyper på Sola) Kommer inn fra MMX og går til MMX på mandager og kommer og går til OSL tirsdager til fredager.

@Olap: Mandager via OSL har vært gjort lenger enn de siste par månedene.. Hvor har du det fra at TNT taper markedsandeler? Og hva så om Bring kjører ett, to eller tre løp? SAS Cargo handler DHL, TNT og UPS m.fl. på OSL, betyr det noe?

@Vede, TNT har hatt tilstedeværelse på Sola en evighet via agenter, og kommer til å fortsette med det såvidt meg bekjent..

Hvorvidt gods med destinasjon SVG har fått en annen routing enn LGG-BLL-SVG og flys med annet enn B737 mandager og BAe-146 tir-fre, og eventuell årsak/varighet finner jeg ut på mandag..

Da får vi vente og se hva du finner ut. TNT flyet har ikke vært på Sola denne uken og det var denne uken Avion Express startet opp. Så jeg bare la to og to sammen.

@Olap: Mandager via OSL har vært gjort lenger enn de siste par månedene.. Hvor har du det fra at TNT taper markedsandeler? Og hva så om Bring kjører ett, to eller tre løp? SAS Cargo handler DHL, TNT og UPS m.fl. på OSL, betyr det noe?

@Vede, TNT har hatt tilstedeværelse på Sola en evighet via agenter, og kommer til å fortsette med det såvidt meg bekjent..

Hvorvidt gods med destinasjon SVG har fått en annen routing enn LGG-BLL-SVG og flys med annet enn B737 mandager og BAe-146 tir-fre, og eventuell årsak/varighet finner jeg ut på mandag..

De er borte for sommeren, i første omgang, med TNTs eget fly!

Bring kjører mange løp det gjør alle andre også, uten at det skaper noen som helst problemer, at TNT taper andeler i SVG trenger man ikke være matteutdannet for å vite, DHL har tatt flere store avtaler som tidligere lå på TNT, dermed er det enkelt, pluss at DHL satser i SVG for tiden.

Med kun en container pr dag så sier vel det det meste om frakt-grunnlaget.
Vi sier takk for besøket av diverse spanske, belgiske og italienske Bae146 av ymse versjoner, og ikke minst flere B733 nå iår.
Velkommen igjen neste gang

Med kun en container pr dag så sier vel det det meste om frakt-grunnlaget.
Vi sier takk for besøket av diverse spanske, belgiske og italienske Bae146 av ymse versjoner, og ikke minst flere B733 nå iår.
Velkommen igjen neste gang

Flyene gikk jo innom flere plasser på veien så det var fylt opp når det kom til Belgia. Hørte i dag at sist uke fikk de som ble stående igjen, for det var ikke plass på den lille saaben...

Ser ut som om det inntil videre blir SF340 / LY-NSB som flyr MMX-SVG-GOT på mandager, OSL-SVG-GOT tirsdag-torsdag og OSL-SVG-MMX fredager.. ETA SVG 0630 mandager og 0910 resten av uka, ETD 2045.
Akkurat som flere allerede tydeligvis har fått med seg.. jaja........

Back