Var booket BGO - AMS med KLM. Bekreftet fra reisebyrå booking class B og sete i Premium economy, rad 9.
Ved innsjekk online var booking class endret til M og seteplassering endret til 30 - bakerste seterad i economy.
Generøst nok tilbyr KLM meg å betale Kr 119 for det setet jeg allerede hadde reservert ved booking. Alternativet er å bli stuck på bakerste benk der KLM har tvangsflyttet meg.
Jeg tok dette opp med reisebyrået, som oppgitt, bekrefter at dette er noe nytt KLM har innført. De flytter på passasjerene og den enkelte reisende må selv betale "oppgraderingen". (I selskapet jeg arbeider er reisepolicy economy flex på Europa).
Reisebyrået har hatt møter med KLM om det som er innført, uten å komme noe vei, og er fortvilet på de reisende sine vegne.
Jeg reiser mye, og er det noe jeg virkelig hater, så er det å bli gjenstand for denne type "kundebehandling". Det er trist at flyselskapene må ty til alle mulige tjuvtriks.
Ved innsjekk online var booking class endret til M og seteplassering endret til 30 - bakerste seterad i economy.
Generøst nok tilbyr KLM meg å betale Kr 119 for det setet jeg allerede hadde reservert ved booking. Alternativet er å bli stuck på bakerste benk der KLM har tvangsflyttet meg.
Jeg tok dette opp med reisebyrået, som oppgitt, bekrefter at dette er noe nytt KLM har innført. De flytter på passasjerene og den enkelte reisende må selv betale "oppgraderingen". (I selskapet jeg arbeider er reisepolicy economy flex på Europa).
Reisebyrået har hatt møter med KLM om det som er innført, uten å komme noe vei, og er fortvilet på de reisende sine vegne.
Jeg reiser mye, og er det noe jeg virkelig hater, så er det å bli gjenstand for denne type "kundebehandling". Det er trist at flyselskapene må ty til alle mulige tjuvtriks.