Tirsdagen er åpnet:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart ut døren med den minste italieneren for å starte på dagens arbeidsoppgaver. Siden det er tirsdag så skal vi ikke se det blir noe godt til middag med hilsen gutta på sjømaten. Da er det bare å starte:-)

Re: Tirsdagen er åpnet:-)

Gjeeesp fra Knausen. Første etappe av Nor-Shippng unnagjort. Herlig aften i går på Brygga med disse beryktede menn i dress. I kveld er det fest på et tak ved samme området med mer eller mindre samme gjengen. Rekker til og med en tur til Lillestrøm.

God morgen fra Grønland. Her er det bare å stålsette seg for en lang og seig dag på kontoret, åtte møter i kalenderen… Fikk booket et par jobbreiser i går, til de ganske vanlige destinasjonene SVG og TRD. Ble blanding av SK og DY på begge turene. Ønsker alle en bedre tirsdag[emoji846]

Mornings fra Asker. Foreldrekaffe på skolen i morges. Så passer da fint med hjemmekontor. Så blir det å trå til som fotballtrener på minstemanns kamp etter middag. Alltid bingo hvor mange som er skrudd på. Ha en fin dag.

Morn fra Kristiansund. Første bølge av møter og telefoner unnagjort og dagens millionjobber er ferdigskrevet..
Mangler personell og underleverandører over en lav sko, så det er forferdelig med ratting om dagen. Samt ca 400 søkere som skal sorteres.

Gjeeesp fra Knausen. Første etappe av Nor-Shippng unnagjort.

Typisk, jeg blir påminnet Nor-Shipping på flyprat. Sier vel litt om hverdagen... Nok en plass jeg skulle vært, både faglig, minglemessig og for å møte potensielle kunder og samarbeidspartnere...

PS. Er vel statusmatching over en lav sko borte på standen til Qatar Airways tipper jeg

God dag fra Oslo. Haha ja Norshipping folka er definitivt betalingsvillige når selv beste fall middelmådige hotell tar over 5k pr natt her i Oslo nå. Ja ikke så mye på agendaen her i dag iallefall. Liten fritirsdag etter jobb hele helga og i går. I likhet med shipping stopper aldri helsesektoren men der stopper nok likheten iallefall hva gjelder penger man kan tjene. Skipsmekler er jo blant landets best betalte yrker

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God tirsdag fra meg også, et sted i Gamlebyen. Må innom Vestre Akre kirkegård en tur i dag for å se hvor si skal ha en urnenedsettelse i morgen. og så blir det nok en tur med fotoapparat til OSL i kveld.

God midt på dagen fra det Sørlandske!

Her kan vi melde om gråvær og regn meldt i ettermiddag. Så da får man prøve å komme seg hjem før vannet skrus på.

En kontor dag til før de siste to dagene skal tilbringes på et kurs på et hotell i nærheten av Galemoen. Enda godt det er langhelg snart.....

Good day!

Got tirsdagsmorgen fra EZE
Blei et uforutsett stopp da de blå kansellerte tag-on flyet til Santiago, da kan man krysse av enda et land man har vert landside.

Hadde håpet å sitte i et flatsete å skue ut over Andesfjellene, noe som er et av mine favorittstrekker å fly, i stedet havnet man i et midtsete langt bak i Latam sine gamle A320'er. Det er bare å smøre seg med godt humør og reiselyst

Ha en finfin tirsdag folkens [emoji846]

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

G'morgen, ja .. Travel pensjonistdag med rydding i lagerskur, koking av bikkjemat og forberedelser for bøtteballettens ankomst ... Pluss de vanlige bleiskift og relaterte aktiviteter.

The days are just packed ....

God ettermiddag fra Santiago. Lang treningsøkt og ærend unnagjort. Nå blir det litt indretjeneste. Kult arrangement hos Italia i går - de kan både vått og tørt.

82d5ba01dc2bc5523b47283447a0d882.jpg

God ettermiddag fra Santiago. Lang treningsøkt og ærend unnagjort. Nå blir det litt indretjeneste. Kult arrangement hos Italia i går - de kan både vått og tørt.

82d5ba01dc2bc5523b47283447a0d882.jpg

..og design og bilnytelse også:-)

fc0cdb2de6986c064b98463e677f4ad3.jpg

Denne stod i hagen også. Det selges visstnok rundt 100 Ferrarier i Chile årlig, så ikke et helt uanselig marked.

Back