• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tirsdagen er åpnet

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tirsdagen er åpnet

God morgen fra kjøkkenbordet hvor kaffe og nyheter igjen er selskapet. Hjemmekontoret åpnes om snaue 20 minutter og klarer vel å logge en 8-9 timer i stuene i dag også. Tror jeg tar meg en gull-vaffel til jeg:-)

Re: Tirsdagen er åpnet

Og her litt lenger vest går det mot slutten av en intens fotballfinale. Georgia ser ut til ta hjem bøtta, men Alabama har ikke gitt opp. Spennende. Og der kastet Alabama en interception med påfølgende touchdown for georgia. 33-18 og 54 sekunder igjen.

Velvel, det er tid for bingen. Snart nok en arbeidsdag.

God morgen fra Mogreina :)

En tidlig morgen etter at man tok tidlig kveld i går, etter å ha felt trær hos en kompis igjen. Nærmere 100 trær er borte, og wow, kroppen er sliten, øm og mørbanket, men når man er vant å sitte ved skrivebordet oppe i høyden @ OSL, så gjorde disse dagene bare godt. Men fikk man sove godt ? Neida :)

Vel vel, man har god kaffe, og da overlever man idag og hehe. Ha en flott dag !

God morgen fra L1. Her sniker jeg meg inn til kontoret for i dag. Kanskje jeg også kan få svidd av noen gavekort på CC Vest. Før det både skal trenes og spilles inn podcast i kveld. Ha en fin dag

Morn fra Bergen.

I dag blir det å ringe CT tlf og booke om turen eg bestilte i går med avreise i morgen. Booket en Open-jaw tur i trua på at det er bare å booke en en-veis billett mellom open-jaw destinasjonene. Det var hvertfall tilgjengelig på nett rett rundt nyttår.

Overraskelsen var stor når det nå ikke fantes tilgjengelige billetter. Alt er fult. Så det blir en ombooking til en t/r billett og kansellering av et reisemål. Plan B eller C må iverksettes.

Snart ut på tur.

FQTV

God formiddag fra Forus,
Ute har det klarnet opp etter et helsikes regnvær i natt og på morgenkvisten. Fronten har passert og neste kommer vel i kveld.
En grei dag på kontoret , lite folk , mange har hjemmekontor. Det går mot lysere tider på mange måter.
Ha en fin dag.

Hei fra tåkehavet. Snart ferdig med isolasjonen og formen er 95%. Kom faktisk fem minutter for sent til et Teams-møte i dag som er temmelig uproft.

Kanskje man får lurt seg ut en tur i skogen i kveld..

Hei fra Oslo. Sliter fortsatt med bivirkninger etter 6G chippingen i helga, men forsåvidt noe bedre enn i går da så da går det jo rette veien. I motsetning til Sud så var jeg presist til et digitalt møte, men vedkommende som hosta det hadde tekniske problemer og vedkommende fant ikke helt ut av det før det hadde gått et kvarter.

Dette var ikke noen Zoom, Teams eller Meets løsning så nei vet ikke jeg, men fikk nå holdt møtet. :)

God dag fra Lillestrøm. Ikke nevneverdig bra turvær i dag dessverre. Litt irr, men da får man finne flere ting å gjøre hjemme. Som en bonus er det jo desto større sjanse for å holde seg frisk når man ikke gjør noe.

Er nokså stålsatt på både å komme meg på jobbturen til Frankrike til uken, og enda mer stålsatt på å komme meg videre til Syden neste fredag.

Ha en super duper dag

Da var det plutselig ettermiddag. Gått i ett siden 06.15. Satser på å kunne avslutte etter siste møte ca 16.00.

enda mer stålsatt på å komme meg videre til Syden neste fredag.

Var ikke du akkurat i Syden?

God dag fra gjemmekontoret. Det kontoreres, og det går overraskende bra.

Pakke fra druesmudisjappa ligger og venter på Post i Butikk på den lokale Remaen, og appen ber meg hente pakken i edru tilstand. Bra de sa i fra, ellers kunne det gått galt.

Ha en god en :)
¨

Var ikke du akkurat i Syden?

God dag fra gjemmekontoret. Det kontoreres, og det går overraskende bra.

Pakke fra druesmudisjappa ligger og venter på Post i Butikk på den lokale Remaen, og appen ber meg hente pakken i edru tilstand. Bra de sa i fra, ellers kunne det gått galt.

Ha en god en :)
¨

Da varn på Granka, nå skal han til den skikkelige øya ved siden av.

God ettermiddag fra Kongsberg.

Fantastisk å komme seg hjem og sove i egen seng og ikke bli vekket av sykepleiere både ved midnatt og 0600. Formen er i rask bedring og kjennes rimelig bra ut i dag. Dagen har stort gått med til å slappe av samt en liten gå tur på 1,5 km.

God morgen fra oss i vest, glad de gode nyhetene fra Kongsberg ! Her er vi igjen i en atmosfaerisk elv, I-90 oestover stengte igjen og vi regner med at I-5 sydover stenges snart.
Mer skremmende var aarsaken paa 0 Internet her i gaar, noen hadde med viten og vilje kuttet Fiber Kablene ved broen til Bainbridge.

Back